Juomisilmoitukset #3

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4952
Sijainti
Vantaa
Tällä hetkellä Olvin Sandels IVA -olutta. Ostin tänään Alkosta 10 lasipullollista (0,33l) juomia. Jonossa muut katsoivat hieman ihmeissään, kun laitoin hihnalle kaikki 10 lasipulloa. Ilmeisesti lasipulloja ei enää osteta niin paljoa kuin ennen?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kaliat loppui jo aikoja sitten, siirryin väkeviin. Ja kaliaa hörppiessä jäi päälle kalian hörppimisen tahti, joten nyt kiskon jallua kuin vettä. Ranttan talijali jallallei. Rakastan teitä kaikkia. Eiköhän lauleta joku haikea viisu? Ja halaillaan ja läiskitään toisiamme selkiimme. Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Kaliat loppui jo aikoja sitten, siirryin väkeviin. Ja kaliaa hörppiessä jäi päälle kalian hörppimisen tahti, joten nyt kiskon jallua kuin vettä. Ranttan talijali jallallei. Rakastan teitä kaikkia. Eiköhän lauleta joku haikea viisu? Ja halaillaan ja läiskitään toisiamme selkiimme. Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu.
Joulukortti on siis kuitenkin luvassa?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Jaa, joo, juu.
En muistanutkaan että mun piti vihata sinua MVOKJ*-linkin tähden. Kiva kun muistutit! Kiitos! Niin, ja haista paska.

*(Mamba - Vielä on kesää jäljellä)
"Huomenissa" tämäkin kommentti on mitäs aioinkaan sanoa
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen juonut tänään paljon kahvia olen juonut liikaa kahvia monta kuppia kahvia on mennyt minä olen kahvijumala en tarvitse happea tai vettä tarvitsen kahvia mulla on keuhkojen tilalla kofeiinihöyrystimet ja sydämen paikalla termospullo mä olen juonut niin paljon kahvia että tärisen mä olen juonut liikaa kahvia mun ei pitäis juoda näin paljon kahvia.

*juo lisää kahvia*
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
K-kauppiastason olutta. Aikani pyörin siinä olutvalikoiman edessä pähkäillen mitä ottasin, kunnes kyllästyin ja otin salkun pirkkaa.
 
Ylös