Olga
.
Kuplajuomaa!
"Pitkäaikaisen ystävän kanssa juhlitaan kauan hänelle haetulle ja saadulle vakituiselle lähihoitajan työlle ja hienolle elämälle!"Onko Joni ja miesystävänsä kihlautuneet
Ei. Äyhönjärven grillikioski on ollut henkilökohtaisessa bannissani jo kohta 16 vuotta. Sain kesällä 2000 porilaisen mukana pilaantunutta lauantaimakkaraa.Äyhöjärveläistä?
Oikein. Paskaan paikkaan ei kannata palata. Vaajakosken grilli boikotissani jo yli 19v.Ei. Äyhönjärven grillikioski on ollut henkilökohtaisessa bannissani jo kohta 16 vuotta. Sain kesällä 2000 porilaisen mukana pilaantunutta lauantaimakkaraa.
Oon kerran päässyt naisten polttareihin ainoana miehenä. Kotimatkalla yksin taksissa oli aikaa tuijottaa pizzalaatikkoa ja miettiä miten tästä pystyi selviämään nussimatta. Tsemppiä.Huh huomen koulun jälkeen ainoana miehenä helvetin isossa naisseurassa. Taktisesti vois olla ottamatta bestistä mukaan niin....
Ilmeisesti ihan hyvin.Oon kerran päässyt naisten polttareihin ainoana miehenä. Kotimatkalla yksin taksissa oli aikaa tuijottaa pizzalaatikkoa ja miettiä miten tästä pystyi selviämään nussimatta.
Oikein. Paskaan paikkaan ei kannata palata. Vaajakosken grilli boikotissani jo yli 19v.
Niin, ja iltajuomana Pannonhalmi Tricollis.
Helposti sinä tuosta onnistuit selviämään nussimatta mikäli kaikki naiset sattuivat olemaan lesboja.Oon kerran päässyt naisten polttareihin ainoana miehenä. Kotimatkalla yksin taksissa oli aikaa tuijottaa pizzalaatikkoa ja miettiä miten tästä pystyi selviämään nussimatta. Tsemppiä.
Useinmiten riittää, kun on oma itsensä, eikä esitä mitään.Juu eihän se lopulta ollut edes kovin vaikeaa.
Useinmiten riittää, kun on oma itsensä, eikä esitä mitään.
:thumbup:Mehua ja astianpesuainetta.