Trullinkaasu7
Active member
Sitruuna-teetä.
Sisältää glukoosisiirappia 60% ja kookosöljyä 35%. Ei kai siinä. Sokeria en ole kahvin kanssa käyttänytkään, vaikka mitenkään ehdoton en ole asian suhteen. Voisihan sitä purkillisen kokeilla kun suositellaanAijai jäis sullakin noi maitokahvir historiaan kun korvaisit ne "piri" ei vaa x-tra coffee creamerilla. Enää maito käy tietysti vielä ruokajuomana ja ja jos on tulisempaa välillä niin kieli tykkää. ^^
Janoon en kasvismaitoja joisi, ovathan ne jo niin järkyttävän makuisia sellaisenaan.Lehmänmaidon hyvä puoli kahvissa on ettei se reikiinnytä hampaita. Kauramaito ja haitat – eroaa hammasterveydessä lehmänmaidosta (anna.fi)
Pilaa kyllä kahvin tehokkaasti.Janoon en kasvismaitoja joisi, ovathan ne jo niin järkyttävän makuisia sellaisenaan.
Itse olen välillä laittanut kahviin Fazerin Aito Barista kaurajuomaa, ja ihan hyvän makuista on. Noin muuten olen kyllä hieman epäileväinen teollisten vege-einesten terveellisyydestä.Pilaa kyllä kahvin tehokkaasti.
Moni teurastamolla töissä ollut on sanonut, ettei sen jälkeen ole jauhelihaan koskenut, kun on nähnyt mitä kaikkea myllyyn menee.Noin muuten olen kyllä hieman epäileväinen teollisten vege-einesten terveellisyydestä.
Joo, liikkeet markkinoivat kaupoissa tyyliin että ostakaa vegaanisia tuotteita enemmän kuin lihatuotteita huolimatta siitä että mitä aineita ja siirtymä vaihetta on tuotteen kohdalla on tehty kulissien takana.Moni teurastamolla töissä ollut on sanonut, ettei sen jälkeen ole jauhelihaan koskenut, kun on nähnyt mitä kaikkea myllyyn menee.
Mitä tulee vege-einesten terveellisyyteen, aina kannattaa miettiä montako työvaihetta on välissä ennen kuin tavara on edes raaka-aineena odottamassa kypsennystä. Jo ihan kaurapuurosta lähtien; luomuinta on kun puuro tehdään kokonaisista suurimoista, kakkoskategoriaa on leikatut suurimot, vasta sitten täysjyvähiutaleet ja kaikista prosessoiduinta höttöä ovat vaaleat pikahiutaleet.
Juu en vaa tykkää. Kaverit sitä pakkojuottaa, mutten pidä noista siemennesteistä.Itse olen välillä laittanut kahviin Fazerin Aito Barista kaurajuomaa, ja ihan hyvän makuista on. Noin muuten olen kyllä hieman epäileväinen teollisten vege-einesten terveellisyydestä.
Liha on terveellistä, sanoivat vegaanit mitä tahansa. Mutta niinpä ovat kasviksetkin terveellisiä. Ja maitotuotteet, täysjyvät, hedelmät, pähkinät yms...Lihaa ja vihanneksia kannattaa syödä yhtä paljon elämässä koska molempia juuri eniten tarvitsemme terveyttämme varten.