Kylla. Uudeksi vuodeksi ostin molempia pullon. :thumbup:Jacobsonia.. Tunnistin pullon muodosta Hyviä sen tekeleet olleet.
Kylla. Uudeksi vuodeksi ostin molempia pullon. :thumbup:Jacobsonia.. Tunnistin pullon muodosta Hyviä sen tekeleet olleet.
Päiväkännit kunniaan. Itse juon coca colaa.Mitä aiotte juoda tänään? Kossubattery all the way! :ahem:
Sitä VAT69:iä siis http://hiki.pedia.ws/wiki/Vat69Ostin itseäni huvittaakseni viimeksi Alkosta sitä viskiä mitä Niksoni (ei se presidentti) hörppi Band of Brothersissa.
Sitäpä siis nyt minäkin.
*kippis*Punkkua.
Mä pidän huolen siitä että kippistellään joko sielä tai täällä! Nyt on jo aika!*kippis*
Toivottavasti keväämmällä kippaillaan ihan livenäkin :thumbup:
Tuun sinne suuntaan maaliskuun puolivälissä ja sit päästäisenä. Ja toukokuussa todennäköisesti kerran. Eläkä luule, että voit mua paeta! :thumbup:Mä pidän huolen siitä että kippistellään joko sielä tai täällä! Nyt on jo aika!
Päästäisenä sitten topivottavasti! Oon maaliskuussa menossa näillä näkymin suomeen kahdeksi viikoksi jos en jo silloin pääse muuttamaan..Tuun sinne suuntaan maaliskuun puolivälissä ja sit päästäisenä. Ja toukokuussa todennäköisesti kerran. Eläkä luule, että voit mua paeta! :thumbup:
Loistavaa!!! :thumbup:Päästäisenä sitten topivottavasti! Oon maaliskuussa menossa näillä näkymin suomeen kahdeksi viikoksi jos en jo silloin pääse muuttamaan..
Ei tulisi mielenkään! Mä istun kentän baarissa kannullinen kaljaa odottamassa - Juskis ei oo puskis! -kyltin kans!
Tuohon uutuus Jaffaan kyllästyi nopeasti.
Eiköhän johonkin KKWCS-sarjan kevätosakilpailuunkin sisältyne foorumin livetapaaminen skaban jälkeen. Ainakin musta olisi kiva niin*kippis*
Toivottavasti keväämmällä kippaillaan ihan livenäkin :thumbup: