Juon parhaillaan...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Velkon medium, alkoi suu napsumaan kun tuolla oluenhinta toikissa mainostettiin... Loisto olut mun suuhun, vielä kun sais sitä siihen puoleentoista euroon eikä 2,25 hintaan kuten täällä :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
9 olutta olisi arvosteltavaksi. Tiedä sitten moniko jo ennestään arvosteltu. Voisin joku päivä "aloittaa alusta" ja kokeilla miltä nuo ensimmäiset maistamalla maistetut oluet maistuvat.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ensin Palandri Estate punkkua, sitten suun raikastus FisHotilla ja päälle jälkkäriksi Tervaleijona-napsua.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Hyvää, mutta turhan tyyristä. 12 ekee.:alppu:
Mä pidin joskus 8 euroo "tavan viinin" kipurajana. Sittemmin se raja kipus 10 euroon, mutta nyt melkein kaikki lempiviinit maksaa yli 10 euroa :( Onko hinnat noussu vai mun maku kallistunut? Njoo... sekä että. Siis jossain alkoholiveroalevaiheessa lemppari valpolicella maksoi alle 10e, nyt se on yli 11e :thumbdown

Listaanpa tähän hinta-laatusuhteeltaan sopivia suosikkeja huvikseni.

Punaviinit
- Zenato Valpolicella Superiore
- Beringer Stone Cellars Cabernet Sauvignon
- Torres Gran Sangre de Toro
- Hardys Stamp of Australia Shiraz Cabernet Sauvignon
- Serenata Cabernet Sauvignon (ihan hemmetin HALPA!)
- ja on niitä aika paljon muitakin, tuossa vaan ekana mieleen tulleet

Valkoviinit
- Drostdy-Hof Chardonnay
- Rosière Chardonnay-Viognier
- Ash Tree Estate Chardonnay Macabeo
- Yalumba Y Series Riesling
- Black Tower Classic Riesling
- Terre del Sole Chardonnay

Kuohuvat
- Freixenet Carta Nevada Semi Seco
- Muut kuivahkot cavat
- Proseccot
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mullahan vähän pää oireilee noista eri rypäleistä, eli shiraz ja merlot varsinkin. Siksipä tulee valittua cabernet savignon, carmenere, pinotage yms. rypäleitä.

Mutta saman olen huomannut, kalliimpia juo. Ja kun niistä sitten tykkää, kokeilee vastaavan hintaisia muita. Alta kympin löytää toki vielä ihan jees, tai tässä nykyään himppasen päälle.

Mutta kun vertaa taas olueeseen, niin sehän on vain yksi kalja lisää, niin sillä hinnalla saa paremmat viinit.
 

Makkonen

Guest
Kahvia. Hitto sentään, ennen en juonut kahvia lain mutta nyt kun on toi kahvinkeitin niin tulee juotua useampi kupillinen viikossa. Täähän touhu lähtee ihan lapasesta.
 
Ylös