Juon parhaillaan...

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Voi vittu mitä esanssikusilitkuja jengi juo. Ihmisillä oo enää makua, tyylistä puhumattakaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tekaisimpa Valkovenäläisen pitkästä aikaa, kun viinaa tuli tänään ostettua vappua varten. Hyvää tämäkin!

 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Toikin aiheena on kylläkin parhaillaan tapahtuva juominen.

Itselläni on meneillään iltakahvi.
Tekis kyllä mieli laittaa elämä risaseksi ja turauttaa kunnon kaffet. Kourallinen kaurakeksejä kiilaksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.

Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.

Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
Tuli mieleen kun eka kertaa kahvia sai. Mummolassa kinusin kun enot joi. Airamin termospullon mukista. Täysmaitoa kolmannes ja sokeria vallan perkeleesti. Rakkautta ensihörpyllä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.

Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
Sulla on kroppa tottunu liian samettiin. Sitä pitää kouluttaa ja karaista, ettei luule elämän olevan silkkiä ja ravinnon hattaraa. Eli kahvi korvattava kahdeksi viikoksi puolalaisella kivihiilivotkalla ja iltamokkana tykitettävä lusikallinen talvilaadun polttoöljyä. Kahden viikon kuluttua takasin kahveeseen ja ruutta on taljajousena ja kuti herkällä pelkästä onnesta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.

Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
Kokeiles jotain muita kahvimalleja. Espressot melkein vois keitellä, jos olisi pannu taloudessa.
 
Ylös