Kokeiluksi ostin tällaisen juoman ja voin sanoa, että hyvältä maistuu!
Dissaatko hartwallia? :tongue:Voi vittu mitä esanssikusilitkuja jengi juo. Ihmisillä oo enää makua, tyylistä puhumattakaan.
Tuossa ainakin lonkero, missä ei mitään keinotekoistaVoi vittu mitä esanssikusilitkuja jengi juo. Ihmisillä oo enää makua, tyylistä puhumattakaan.
Yhdyn täysillä.Voi vittu mitä esanssikusilitkuja jengi juo. Ihmisillä oo enää makua, tyylistä puhumattakaan.
Toikin aiheena on kylläkin parhaillaan tapahtuva juominen.Yhdyn täysillä.
Menisi yliannostuksen puolelle, jos toiset iltakahvit keittelisin. Olla huomenna skarppina, kun uimaan ja olutta tekemään tarkoitus.Toikin aiheena on kylläkin parhaillaan tapahtuva juominen.
Itselläni on meneillään iltakahvi.
Senkin tuhmeliini.Toikin aiheena on kylläkin parhaillaan tapahtuva juominen.
Tekis kyllä mieli laittaa elämä risaseksi ja turauttaa kunnon kaffet. Kourallinen kaurakeksejä kiilaksi.Toikin aiheena on kylläkin parhaillaan tapahtuva juominen.
Tuli mieleen kun eka kertaa kahvia sai. Mummolassa kinusin kun enot joi. Airamin termospullon mukista. Täysmaitoa kolmannes ja sokeria vallan perkeleesti. Rakkautta ensihörpyllä.Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.
Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
Sulla on kroppa tottunu liian samettiin. Sitä pitää kouluttaa ja karaista, ettei luule elämän olevan silkkiä ja ravinnon hattaraa. Eli kahvi korvattava kahdeksi viikoksi puolalaisella kivihiilivotkalla ja iltamokkana tykitettävä lusikallinen talvilaadun polttoöljyä. Kahden viikon kuluttua takasin kahveeseen ja ruutta on taljajousena ja kuti herkällä pelkästä onnesta.Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.
Outoa. Pennusta asti ku oon tota ryystäny, en kuitenkaan mitään älyttömiä määriä päivässä. 2-4 kuppia. Kotona juon nykyään todella harvoin.
Kokeiles jotain muita kahvimalleja. Espressot melkein vois keitellä, jos olisi pannu taloudessa.Mä luulen, että mä alan pikku hiljaa luopua kahvinjuonnista. Tuntuu aina menevän maha vähän sekaisin, enkä edes tykkää enää kahvin mausta.
Tiedän, että kattilat on jaettu, mutta kai sitä nyt taloudessa jossain vaiheessa vähän edes?Kokeiles jotain muita kahvimalleja. Espressot melkein vois keitellä, jos olisi pannu taloudessa.
Ei nyt ole mielessä käynyt, kaupassa sen sijaan voisi käydä.Tiedän, että kattilat on jaettu, mutta kai sitä nyt taloudessa jossain vaiheessa vähän edes?