kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Ei ole tarvetta, osaan elää ilman alkomahooliakin.Edelleen kaipaan vastausta aiempaan kysymykseeni: Miksi?
Ei ole tarvetta, osaan elää ilman alkomahooliakin.Edelleen kaipaan vastausta aiempaan kysymykseeni: Miksi?
Oi! Oot niin ihanan ajattelevainen!!! Sanoisin... Söpöä!Aamus kannu valmiiks muita varten ja ite hivenen limua otin
Minähän se yleensä meillä nuo juoma puolet täytän kun kukaan muu ei jaksa (leivät koriin) ynnä muuta.Oi! Oot niin ihanan ajattelevainen!!! Sanoisin... Söpöä!
Hienoa hiehoa! :alppu:Ei ole tarvetta, osaan elää ilman alkomahooliakin.
Nestemäistä leipää korissa?Minähän se yleensä meillä nuo juoma puolet täytän kun kukaan muu ei jaksa (leivät koriin) ynnä muuta.
Ooih!!! Oot todella kiltti! Koska tarjoilisit minulle hieman leipää ja mehua?Minähän se yleensä meillä nuo juoma puolet täytän kun kukaan muu ei jaksa (leivät koriin) ynnä muuta.
Vaikka heti, mut Katellaan sit kun nähdäänOoih!!! Oot todella kiltti! Koska tarjoilisit minulle hieman leipää ja mehua?
No ei mitään nestemäistä, ihan tavan ruis-vaale leipiä joskus piirakoita ja omatekosiakin.Nestemäistä leipää korissa?
Voin tarjota itsekkin ja enemmänkin tai ikinä mitä haluat!Ooih!!! Oot todella kiltti! Koska tarjoilisit minulle hieman leipää ja mehua?
Mie pistän aina miljoona kertaa paremmaksi että sillä laillaVoin tarjota itsekkin ja enemmänkin tai ikinä mitä haluat!
biljardi olis tääl! :wink:Mie pistän aina miljoona kertaa paremmaksi että sillä lailla
Taskubiljardi. Hyvä idea.biljardi olis tääl! :wink:
tääl ois moottorikelkka :wink:biljardi olis tääl! :wink:
Eiku peli käyntiin!Taskubiljardi. Hyvä idea.
Ei ole F1 entisensä.Otsikkoon palaten kerron juovani parhaillaan hyvää aamukahvia ja yritän katsoa kisaa. Punainen lippu kuitenkin keskeytti kisan, kun kuskit eivät nähneet edes eturenkaitaan sateessa.