Juon parhaillaan...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Siellä on FW08 minun naaraksen kanssa kahvia vaan keittämässä minun kotonani. Varmaan minun läppäriltä viestejä tänne forumille syytää ja istuu minun tuolissa minun aamutakki päällä. Voi jumalauta. On tämäkin taas.
Kahvinkeittimestä tunnistin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Siellä on FW08 minun naaraksen kanssa kahvia vaan keittämässä minun kotonani. Varmaan minun läppäriltä viestejä tänne forumille syytää ja istuu minun tuolissa minun aamutakki päällä. Voi jumalauta. On tämäkin taas.
Kahvinkeittimestä tunnistin.
Ei mahdu päälle. Eikun.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Moskamasteri on ylimainostettu paska.
Teillä siellä Kuppaossa myydään vaan tota Venäläistä Moskowitzmaster-keitintä. Siinä aidossa on teksti Moccamaster ja se on hyvä laite! Kato sama juttu, kun sivistyneessä maailmassa Volkswagenissa lukee Volkswagen ja teillä siinä lukee Skoda.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Teillä siellä Kuppaossa myydään vaan tota Venäläistä Moskowitzmaster-keitintä. Siinä aidossa on teksti Moccamaster ja se on hyvä laite! Kato sama juttu, kun sivistyneessä maailmassa Volkswagenissa lukee Volkswagen ja teillä siinä lukee Skoda.
Annettiin just kytkykaupassa kaupat tehneille Moskamaisteri kaupan päälle.:eek:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vähän sama, kun vähemmän persaukisilla ei lue Volkswagen vaan AUDI.:eek:
Audin hankkiminen ei ole kiinni lompakon koosta - tai peniksen koottomuudesta kuten Baijerilaisen* kohdalla - vaan siitä että kykenee ajamaan osoittamatta mitään kunnoitusta muita liikeenteessä liikkuvia kohtaan. Sille on oma ajokokeensa.




* Jää odottamaan Powered by BMW:n kostoa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ai teilläkin on Pyryfin kahvit ja Pyryfin kahvinkeitin. Onko Pyryfin emäntäkin siellä? Haluutko muuten Pyryfin kylpytakin, se ei mahdu mulle?


On kyllä. Kaikki. Oletan kylpytakkiprobleemin olevan tässä osoitteessa vielä hankalammin mahdutettavissa fyysisen olemukseni katteeksi. Voitaisiin yhteistuumin lahjoittaa se kylpypalttoo vaikka UFF:lle.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
50-vuotiaaksi mieheksi olet ihmeen positiivinen! Ansaitsisit kyllä ehdottomasti vuoden 2010 Positiivari palkinnon! :D
Mitä nyt kerroin oman ja monen muun mielipiteen.

Elle vois tulla kertomaan kunnon kahvinkeittimistä tänne. Maksaa samanverran kuin karvanoppa-Toyota tai joku italialainen Fiiatin romu.:D
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Mitä nyt kerroin oman ja monen muun mielipiteen.

Elle vois tulla kertomaan kunnon kahvinkeittimistä tänne. Maksaa samanverran kuin karvanoppa-Toyota tai joku italialainen Fiiatin romu.:D
Aika kiva vartalo...
 
Ylös