Kiitos. Mielellään sitten Hartwallia tai A.Le Coq'ia.Tempolla sama kahvinkeitin :thumbup: Tästä hyvästä tarjoon sulle lonkeron seuraavan kerran ku nähdään! :thumbup:
Axel Foley?Sitten kun on muutama nautittu, niin Eddie Murphyn parempaa osaamista katseluun.
Ja sen jälkeen?
Sitten kun on muutama nautittu, niin Eddie Murphyn parempaa osaamista katseluun.
Foleyn seikkailut ovat turhan hyvin muistissa, eli vuorossa on Harlem Nights. Sen olen nähtyt vasta kerran, ja siitäkin on aikaa yli kymmenen vuotta. Voin toki olla väärässäkin, mutta muistelisin, että tuo on Murphyn "kultakauden" viimeisiä hyviä elokuvia.Axel Foley?
Karhun vai Murphyn? Jos ensimmäisen, niin sitten ehkä Napoleon-brandya. Jos taas jälkimmäisen, niin sitten varmaan toinen elokuva tai Chuck Norrisin sarjaa... Ei mitään sen suurempia suunnitelmia.Ja sen jälkeen?
Hmmph! Miehet ei sitten ikinä tajua!Karhun vai Murphyn? Jos ensimmäisen, niin sitten ehkä Napoleon-brandya. Jos taas jälkimmäisen, niin sitten varmaan toinen elokuva tai Chuck Norrisin sarjaa... Ei mitään sen suurempia suunnitelmia.
Heh, pahoittelen, että en pysty tällä hetkellä kehittämään merkittävämpää sisältöä elämään. Ehdotuksia?Hmmph! Miehet ei sitten ikinä tajua!
Ooot ihana!Heh, pahoittelen, että en pysty tällä hetkellä kehittämään merkittävämpää sisältöä elämään. Ehdotuksia?
(Toisaalta Norris ja Murphy (etenkin se 1980-luvun versio) ovat sellaisia tapauksia, joita naiset eivät useinkaan ymmärrä, eli onko tämä nyt tasapeli ymmärtämättömyyden suhteen?)
Tulkitsen tasapeliksi... Mutta nyt uusi Karhu jääkaapista ja elokuva alkakoon.Ooot ihana!
Vastahan sitä vetreäksi tullut.Ooksä vielä vetree? :dunno:
Oui!!!Vastahan sitä vetreäksi tullut.
Tempolla sama kahvinkeitin :thumbup: Tästä hyvästä tarjoon sulle lonkeron seuraavan kerran ku nähdään! :thumbup:
Vittu, mulle se lonkero kuuluu!Kiitos. Mielellään sitten Hartwallia tai A.Le Coq'ia.
Vieläkö sä jauhat niist kahveist ja keittimist!?Vittu, mulle se lonkero kuuluu!
Join muuten tänään baarissa ensi kertaa lonkeron about vuoteen.