AJ
Well-known member
Kaskein Marjan hedelmäsokerilla makeutettua karpalomehua.
Tyhjät tynnyrit...2000*4000 kuva vichypullosta.
Olikohan enkat?
Liittynevätköhän toisiinsa? Olin bilsan tunneilla aina ihan unessa...2000*4000 kuva vichypullosta.
Olikohan menkat?
En tiedä, kun omani eivät ole vielä alkaneet.Liittynevätköhän toisiinsa? Olin bilsan tunneilla aina ihan unessa...
Kysytään kurskilta, jos silläkään ei ole alkaneet, niin sitten se on se vichypullo.En tiedä, kun omani eivät ole vielä alkaneet.
Auttaisikohan siihen vichypullo, vai iso digikuva?
Menkää vaan eteenpäin Vichypullolla.Kysytään kurskilta, jos silläkään ei ole alkaneet, niin sitten se on se vichypullo.
Halpaa mutta hyvää:thumbup:Joku Bin 343. Taattuihin Hardy's in punkkuhin liittyvä ploo, tosi etelästä.
Jos osaisin edes vähän käyttää photaria, tekisin oitis kuvan jossa minun ja FW08:asin avataret menevät eteenpäin vichypullolla.Menkää vaan eteenpäin Vichypullolla.
Jos minä pystyisin ottamaan kuvan meistä kolmesta niin laittaisin sen seinälle raameihin.Jos osaisin edes vähän käyttää photaria, tekisin oitis kuvan jossa minun ja FW08:asin avataret menevät eteenpäin vichypullolla.
Oletko Pyryf, FW08 vai vichypullo?Jos minä pystyisin ottamaan kuvan meistä kolmesta niin laittaisin sen seinälle raameihin.
Olen vichypullon sisällä oleva kurski.Oletko Pyryf, FW08 vai vichypullo?
Missä testamentti, siellä tie: JPP!Jos osaisin edes vähän käyttää photaria, tekisin oitis kuvan jossa minun ja FW08:asin avataret menevät eteenpäin vichypullolla.
Jumalauta! Onneksi join juuri lasin tyhjäksi ennen kuin istahdin tähän koneelle takaisin.Oletko Pyryf, FW08 vai vichypullo?
Just tässä purskuttelin vettä suussa ennen lenkille lähtöä. Läheltä liippasi, ettei tullut läppärikauppaan lähtö.Jumalauta! Onneksi join juuri lasin tyhjäksi ennen kuin istahdin tähän koneelle takaisin.
Jos osaisin edes vähän käyttää photaria, tekisin oitis kuvan jossa minun ja FW08:asin avataret menevät eteenpäin vichypullolla.
Arvatkaa vaan alkoiko sormia syyhyttää kun Pyryf:n viestin luin. On jo työn alla vissypullollalentäjät.Missä testamentti, siellä tie: JPP!
Arvatkaa vaan alkoiko sormia syyhyttää kun Pyryf:n viestin luin. On jo työn alla vissypullollalentäjät.
edit. Tollanen siitä sitten tuli:
Näytä liitetiedosto 13547
En ollu sit mie pullon sisällä.edit. Tollanen siitä sitten tuli:
Näytä liitetiedosto 13547
Ootpa. Sähän oot näkymätön mies. Kato vaikka kuvas nikkis alta.En ollu sit mie pullon sisällä.