prosentit ??? :idea:no mitään eroa keskiolut versioon?
Ainoa kalja, mitä olen kaatanut maahan lähes pullollisen, kun ei vaan uponnut. Tuo tapahtui 90-luvun alussa. Ei ollut tämä uusi tuleminen maultansa sen parempaa :nope:Lahden sinistä.
Eikös tuo Sininen ole jonkun Carlsbergin vai Tuborgin kopio?Ainoa kalja, mitä olen kaatanut maahan lähes pullollisen, kun ei vaan uponnut. Tuo tapahtui 90-luvun alussa. Ei ollut tämä uusi tuleminen maultansa sen parempaa :nope:
Nyt en käy kaivamaan faktoja, mutta aikanaan oli monille tosifaneille kova paikka, kun hyvin pitkäikäinen tuote lopetettiin Lahden panimon siirryttyä Hartwallille. Tässä siis on kyse ihan omasta tuotteesta. Juu ja omaan makuuni sekä Carlsberg, Tuborg ja entinen Lahden erikoinen ovat huomattavasti parempia kuin Sininen.Eikös tuo Sininen ole jonkun Carlsbergin vai Tuborgin kopio?
Sininen on itselleni tästä syystä hieman nostalginen olut.Nyt en käy kaivamaan faktoja, mutta aikanaan oli monille tosifaneille kova paikka, kun hyvin pitkäikäinen tuote lopetettiin Lahden panimon siirryttyä Hartwallille. Tässä siis on kyse ihan omasta tuotteesta. Juu ja omaan makuuni sekä Carlsberg, Tuborg ja entinen Lahden erikoinen ovat huomattavasti parempia kuin Sininen.
Ei ole ollut hinnalla pilattu. Ensimmäiset oluset mitä ostin, maksoivat muistaakseni 4,95 markkaa pullolta. Yleiseen hintatasoon verrattuna nykyiset oluset ovat halpoja, kun maksavat tarjouksessa noin 2 euroa per litra.Sininen on itselleni tästä syystä hieman nostalginen olut.
Salaperäistä.Lämmintä nestettä
Ja mikäs olo nytten?Kossua kolalla. :alppu:
Kännyköissä on nykyään myös netti. :idea:Ei ole mulla tapana juoda tietokoneen ääressä.