Mielenkiintoinen yhdistelmä juotavaksi. Sangen.Kotikaljaa join lohikeiton kanssa.
Parsaa oli! Ja sitten vielä sangen kylmää ja hyvää Coca-Colaa päälle, niin kyllä lähti! Sen jälkeen pysyikin virkeänä lain.Mielenkiintoinen yhdistelmä juotavaksi. Sangen.
Juoppo! :alppu:Aitolehmän suorittamatta jääneiden velvoitteiden seurannaisvaikutukset saivat minut viilentämään itseäni Sandelsilla. :frank:
Mua ei vituta lain, mut kossun ja lantrinkien pariin siirryin aikaa sitten. :alppu:Kurski on jonne ... vihdoin se selvisi =)
Moottoridildoon : Juon päätä täyteen sen minkä ehdin , koska vituttaa aivan törkeesti.
Mulla käy päähän paremmin ölsä ku viina , tässä ajankuluksi kellottelen kuinka nopeesti menee alas per tölkki :alppu:Mua ei vituta lain, mut kossun ja lantrinkien pariin siirryin aikaa sitten. :alppu:
Mulla menee ihan hyvin. Musa soi ja kossukolaa naamaan. Voiskin siirtyä kännitoijkiin.Mulla käy päähän paremmin ölsä ku viina , tässä ajankuluksi kellottelen kuinka nopeesti menee alas per tölkki :alppu:
No kyllä se itelläki ekan nollaseiskan jälkee alkaa tuntua , joo vois tosiaa siirtyyMulla menee ihan hyvin. Musa soi ja kossukolaa naamaan. Voiskin siirtyä kännitoijkiin.