JPP
as Quo as possible
No oonhan mää aika monta viestiä laittanut tulemaan. Mitään "spyöörghäglägläglägl hitto kunoon jurriss" -viestejä ei ole tulossa.Odotellaan, odotellaan.
No oonhan mää aika monta viestiä laittanut tulemaan. Mitään "spyöörghäglägläglägl hitto kunoon jurriss" -viestejä ei ole tulossa.Odotellaan, odotellaan.
Niinno. Eihän täällä sitä känniä huomaa (minä ainakaan) ellei ilmotaNo oonhan mää aika monta viestiä laittanut tulemaan. Mitään "spyöörghäglägläglägl hitto kunoon jurriss" -viestejä ei ole tulossa.
Siinä vaiheessa (siis kun alkaa känniä ilmetä) siirrytään kännitoikkiin :ahem:. Tosin luulen, että jotkut hyväkkäät kirjoittavat sinne selvin päin :doubtful:.Niinno. Eihän täällä sitä känniä huomaa (minä ainakaan) ellei ilmota
En ilmota
Meen kattomaan löytyykö ketään känni kaveriaSiinä vaiheessa (siis kun alkaa känniä ilmetä) siirrytään kännitoikkiin :ahem:. Tosin luulen, että jotkut hyväkkäät kirjoittavat sinne selvin päin :doubtful:.
Jahas.KALJAAA!!!!!! TANA!
Kuka piru pölli yhden sentin?Bereich Nahetal -valkoviiniä. Ei paskemman makuista, mutta hiukan sellaista limpparimaista on kyllä.
Näytä liitetiedosto 16130
Ja tuossa kuitista ympäröityinä pääasiallisin ostoperuste:
Näytä liitetiedosto 16131
Mulle se taisi päätyä. Tuosta saisikin hyvän säästövinkin vaikka Pirkkaan lähetettäväksi: "Jos ostostesi loppusumma päättyy 1 tai 2 senttiin, maksa käteisellä, jolloin säästät nuo mainitut sentit hinnan pyöristyessä alaspäin. Vuoden aikana voit säästää montä kymmentä senttiä :eek!:!!!!"Kuka piru pölli yhden sentin?
Toisilla ihmisillä solujen kofeiinireseptorit ovat peilikuvia, jolloin kofeiini (ja efedriini) vaikuttavat väsyttävästi, eivätkä piristävästi niin kuin suurimmalla osalla ihmisistä.Varmasti il tempo gigante tohon aikaan teki jotain yöduunia tai jotain tärkeetä kun piti pysyä hereillä?