kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Kyllä se varmaan alas menee onpa minkälaista kuraa tahansa.Olenko jo todennut, että tuo on aivan hirveää kuraa? Varmaankin olen. TUO ON AIVAN HIRVEÄÄ KURAA!
Kyllä se varmaan alas menee onpa minkälaista kuraa tahansa.Olenko jo todennut, että tuo on aivan hirveää kuraa? Varmaankin olen. TUO ON AIVAN HIRVEÄÄ KURAA!
Jos sen tekevä baarimikko yhtään osaa asiansa, niin sen jälkeen et enää halua nähdäkään tuota Olvin kuraa.En mutta aattelin tänään maistaa baarissa vihdoin.
Ongelmaa munuaisten kanssa? Suosittelen ottamaan yhteyden lääkäriin.Kyllä se varmaan alas menee onpa minkälaista kuraa tahansa.
Olvi kortit pystyyn koska -> Iisalmesta.
Harvinaisen selkeä ja informatiivinen viesti.Olvi kortit pystyyn koska -> Iisalmesta.
Mikä tää sun uus juttu on, että kaikki on jotain korttia? Ei kaikki ole kortilla, nyt ei ole pula-aika.Olvi kortit pystyyn koska -> Iisalmesta.
Jos kyseessä olisi jonkun muun kuin kurskin postaus, tämä olisi ironiaa.Harvinaisen selkeä ja informatiivinen viesti.
Ei.Ongelmaa munuaisten kanssa?
Voi olla niin.Jos sen tekevä baarimikko yhtään osaa asiansa, niin sen jälkeen et enää halua nähdäkään tuota Olvin kuraa.
En minä oikein itsekkään tiedä.Mikä tää sun uus juttu on, että kaikki on jotain korttia? Ei kaikki ole kortilla, nyt ei ole pula-aika.
En minä oikein itsekkään tiedä.
ET polta niin JUOT tupakkia?Cheers everyone! :alppu:
jebou boy.ET polta niin JUOT tupakkia?
Taitaa olla Harkimon paatin pilssivettäET polta niin JUOT tupakkia?
Pakko sanoa, että jumalten juomaa.
Parasta vodkaa mitä on.:ahem: Pitää taas seuraavalta viron reissulta 5 litraa ottaa mukaan.Pakko sanoa, että jumalten juomaa.