Juon parhaillaan...

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Vellu sanoi:
Päijännetunneli taitaa olla remontissa, ja vesi otetaan silläaikaa Vantaasta...
Eihän se vielä korjattavana ole.. Se remontti on suunniteltu alkavaksi vasta vuoden 2008 puolella.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jaah, no mä oon ollut kuulopuheiden varassa tuon suhteen. Näyttää tosiaan, että kuulopuheet oli taas kuulopuheita...
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Satuin lukemaan hiljattain jostain lehtisestä tuosta asiasta. Siinä kerrottiin, että kovin monen ei pitäisi huomata tuota tuolevaa vesilähteen muutosta; tarkkamaistisimmat kuulemma saattavat huomata jonkinlaisen erilaisen aromisäväyksen, joka ei sinänsä pitäisi olla mitenkään huonompi säväys vaan lähinnä hieman erilainen kuin mikä tässä nykyisessä vedessä on tilanne.

Samassa jutussa kerrottiin, että edellisen rempan yhteydessä suurin valitustulva veden mausta tuli siinä vaiheessa kun vesi oli vielä sitä tunnelia pitkin tullutta vettä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jos ihmiset pystyy maistamaan 'sähkön maun' sähköhellalla keitetystä vedestä, niin kyllähän sen pystyy maistamaan, että puolen vuoden päästä vesi alkaa tuleen eri paikasta kuin se sillä hetkellä tulee...

tää on taas tätä. Täytyy printata toi netistä löytynyt pdf tai siitä pari sivua.. Jos vaikka näyttäis faijalle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tässä on vaara että jutut alkaa kiertämään kehää...
Nimittäin iltapäivällä hörppään luultavasti taas energiaa.
Kouvon Juhla Mokka -kuittausta odotellessa...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Tässä on vaara että jutut alkaa kiertämään kehää...
Nimittäin iltapäivällä hörppään luultavasti taas energiaa.
Kouvon Juhla Mokka -kuittausta odotellessa...
Juhla Mokkaa:rolleyes: ...ja mitenkä niin jutut kiertävät kehää:confused:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Kaffetta. Just ny. Pakko oli juoda, vaikka hetken päästä joudunkin juomaan taas kaffetta muualla ja sit on "kofeiiniähky". :(
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Juhla Mokkaa:rolleyes: ...ja mitenkä niin jutut kiertävät kehää:confused:
Juon parhaillaan energiajuomaa.

Tässä muuten kävi nyt niin, että aiemmin kun join kahvia, korvasin sen sitten teellä ja nyt kun vähensin teen juontia niin olen alkanut lipittämään energiajuomia. Mun tarvii varmaan saada joku juttu korvaamaan tuo energiajuoma, esim. suonensisäiset huumeet tai jotain.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kahvia. Heräsin päikkäreiltä. Kaks tuntia. Tukka pystyssä. Kohta fillaroimaan. :ahem:
 
Ylös