Juon parhaillaan...

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Nyt kun on marjoja; mansikoita, lakkoja, puna- ja mustaherukkaa ja aroniaa, niin taidanpa laittaa kotiviinin käymään. Valmista olis joulu-tammikuun vaihteessa ja sitten vielä kellarissa muutama kuukausi niin ensi kesäksi olis valmista juotavaksi.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

McMike sanoi:
Nyt kun on marjoja; mansikoita, lakkoja, puna- ja mustaherukkaa ja aroniaa, niin taidanpa laittaa kotiviinin käymään. Valmista olis joulu-tammikuun vaihteessa ja sitten vielä kellarissa muutama kuukausi niin ensi kesäksi olis valmista juotavaksi.

Nuo menisi täällä kyllä jälkiruokana tai illan piristeenä. Sillai niinku marjasalaattina. Nnnnnjjaaaammmmmm !! Viini on kyllä harkinnan arvoinen ratkaisu.

Jos mulla olis marjoja ylenmäärin, niin laittaisin ne fifty - siksty, viiniksi ja sellaisenaan syötäväksi.

Vaan kun ei ole...
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Olkan kanssa tassa vaan paivakahvitellaan :ahem:

Mulla on tosin Starbucksin Home Blendia. Kolmas kuppi menossa, kun Olka on viela vahan "jaassa" ;)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Nopeahuoli sanoi:
Olkan kanssa tassa vaan paivakahvitellaan :ahem:

Mulla on tosin Starbucksin Home Blendia. Kolmas kuppi menossa, kun Olka on viela vahan "jaassa" ;)
Eikös siellä päin ole aamukahvin aika?
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Tblair sanoi:
Mita vittua sa Vihtori pystyssa teet! Takasin nukkumaan vaan saatana.

Heraamme joka aamu akan kanssa samaan aikaan. Teen sille aamiaisen ym. Tanaan se muuten alotti siina sen uudessa jobissa ;) Spesiaali paiva.

Kohta lahden itsekin Nikesterille. Punttikselle :ahem:
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:
Heraamme joka aamu akan kanssa samaan aikaan. Teen sille aamiaisen ym. Tanaan se muuten alotti siina sen uudessa jobissa ;) Spesiaali paiva.

Kohta lahden itsekin Nikesterille. Punttikselle :ahem:
Jannusta on tullu tohvelisankari ja ämmälauri. :thumbdown

Pilalla hyvä mies. :nope:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
1. Nainen/tyttoystava/vaimo
.
.
.
.
.
.
.
9999999999999999. Mina itse.

Toimii.

Myos toisinpain ;)
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tuskin se nyt niin nopeasti yllättää, etteikö asiaa voisi korjata omaan rauhalliseen tahtiin riipaisevan janontunteen ilmaantuessa.
 
Ylös