Juon parhaillaan...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Weston's strong medium dry Oak Contidioned cider'iä.

Varsin hyvää on em. siideri. Missään nimessä ei makeaa. Havaittavissa on jopa hahmo 'Nopeahuoli'n jossain vanhassa tojckissa peräänkuulutamaa, tms mätien omppujen aromia.

Hyvää.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Moe Szyslak sanoi:
Sangre de Toro 50 anniversiario 2003

kera Kultaisen härän. ;)
Meidän koulun espanjan luokan (mullahan ei kyseistä kieltä ole, mutta siinä luokassa englantia kyllä) seinät on täynnä noita härkiä ja lisäpisteitä epsanjasta kuulemma sais niitä tuomalla. :)
 
Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Tuborgin Julebrygia.
 
Viimeksi muokattu:

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Teetä --> hirveän kuuma --> en saa unta koko yönä. Onpa sentään ihana lehmämuki!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
jenan sanoi:
Teetä --> hirveän kuuma --> en saa unta koko yönä. Onpa sentään ihana lehmämuki!
Mä olin jo tulossa tähän toikkiin paheksumaan kun huomasin että IhqKenkuli-Jenny oli postannut...mutta teetähän se vaan juokin eikä alkoholia. :thumbup:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Il Tempo Gigante sanoi:
Mun piti täällä pitää trivia, notta mitä ovat Musta Susi, Harmaa Kettu ja Punainen Kukko.

Olisikko tienny ?

(Tuo vähän hämää: gray/grey = harmaa ?????). (Olisko gray ameriikan enklantia) ?

Enpäs ole ajatellut koskaan :confused: Lupu Negru on ihan OK muuten! Ajattelin testata sitä kinkun kannsa joku Joulupäivä :ahem:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olin jo tulossa tähän toikkiin paheksumaan kun huomasin että IhqKenkuli-Jenny oli postannut...mutta teetähän se vaan juokin eikä alkoholia. :thumbup:
Olen kiltti tyttö.
 
Ylös