Juon parhaillaan...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Captain Howdy sanoi:
Ei se yleensä kauaa vittuile se jallupullo sieltä hyllyltä ostamisen jälkeen. Olisko tämä ollut perjantaista asti tuolla mököttämässä. Niin siis ostin samantein kaks. Ja tämä on nyt se jäljellä oleva pullo.
Asia ei tietystikään minulle kuulu, mutta saanen tiedustella, notta onko ko. pullokoko 0.2 ltr, 0.5 ltr tai 0.7 ltr ?
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Il Tempo Gigante sanoi:
Asia ei tietystikään minulle kuulu, mutta saanen tiedustella, notta onko ko. pullokoko 0.2 ltr, 0.5 ltr tai 0.7 ltr ?
Puolta litraa suosin. Niin ja siis tota kuluu ihan teen seassa melkein joka ilta sellanen pieni loraus. Eli en todellakaan mitään kännejä tosta niin usein vedä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Captain Howdy sanoi:
Puolta litraa suosin. Niin ja siis tota kuluu ihan teen seassa melkein joka ilta sellanen pieni loraus. Eli en todellakaan mitään kännejä tosta niin usein vedä.
Palstaveli puhuu todella viisaita sanoja. Samoin tässä osoitteessa. Paitti, että olutta ennemmin kuin teräviä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Captain Howdy sanoi:
Puolta litraa suosin. Niin ja siis tota kuluu ihan teen seassa melkein joka ilta sellanen pieni loraus. Eli en todellakaan mitään kännejä tosta niin usein vedä.
Il Tempo Gigante sanoi:
Palstaveli puhuu todella viisaita sanoja. Samoin tässä osoitteessa. Paitti, että olutta ennemmin kuin teräviä.
Olutta teen sekaan??? :yuck:
 

Makkonen

Guest

Onpa harvinaisen huonoa limuksi. Taitaa mennä loput viemäriin tästä litkusta.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Normaalia yskänlääkettä pieneen flunssaan ja nuhaan.. Hennessy VSOP :eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Kahvia. En ihan heti tule mieleen, koska viimeksi olen tähän kellonaikaan sitä juonut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
2 viikon pään selvittely jakso sotkenut pääni. Maitoa kiskon kahden kossupatterin ja yhden oluen jäljiltä:D
 
Ylös