Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Arto teippas ala-asteella peilin kengän kärkeen, että pysty dösässä tsekkailee minihameiden aluset.

Mitäköhän Artolle nykyään kuuluu?

Varmaan ihan hyvää.
Artolla on nykyään firma, joka tekee viemäritutkimuksia. Harrastus meni niin pitkälle.

Lisäksi toi sun juttu on vale: kuinka voi työntää kengän bussissa niin, että näkis hameen alle. Hamehan sojottaa auki eteenpäin.
Tai voi, mutta kiinni jäät heti.

DW

2009-2016
Artolla on nykyään firma, joka tekee viemäritutkimuksia. Harrastus meni niin pitkälle.

Lisäksi toi sun juttu on vale: kuinka voi työntää kengän bussissa niin, että näkis hameen alle. Hamehan sojottaa auki eteenpäin.
Ja Arto on sika. Istumapaikka itselle tietää toiselle seisomapaikkaa :ahem:

Joni

Well-known member

Ihan hyvää "käymisteitse" lonkeroksi :p

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki

Joo niin on. Elämäni on niin sisällötöntä, että keksin lapsuusmuistoja joita kirjoitan nettiin.

Joni

Well-known member
Eilen tuli juotua kurkoa ja yms:

Anyway nyt menee kokista jäillä. <3

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Not this time.. Almmost 1.5 years since last real sex... Finland is a very difficult country to get women.. Must move to Germany or somewere... Maybe there i could find the "real attitude" chick. My youngness going to trash :(

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mä välttelen englanniksi kirjoittamista kuin ruttoa koska en osaa kyseistä kieltä järin hyvin.

Suosittelen samaa sulle.

Joni

Well-known member
Mä välttelen englanniksi kirjoittamista kuin ruttoa koska en osaa kyseistä kieltä järin hyvin.

Suosittelen samaa sulle.
Mä taas välttelen täysin suomenkieltä kesken seksin. On mahtavaa lausua nautinnonsanoja enkuksi. Toimii. ;D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä taas välttelen täysin suomenkieltä kesken seksin. On mahtavaa lausua nautinnonsanoja enkuksi. Toimii. ;D
"Yeah! I'm coming!!!" ja emäntä siitä sitten kyselemään, että: "Jaa mitä?", jolloin englantia puhunut: "No totanoi. Sanoin, että nyt tulee! Mut ei silleen niinku enää."

Status
Ei avoinna uusille viesteille.