Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Arto teippas ala-asteella peilin kengän kärkeen, että pysty dösässä tsekkailee minihameiden aluset.

Mitäköhän Artolle nykyään kuuluu?

Varmaan ihan hyvää.

Artolla on nykyään firma, joka tekee viemäritutkimuksia. Harrastus meni niin pitkälle.

Lisäksi toi sun juttu on vale: kuinka voi työntää kengän bussissa niin, että näkis hameen alle. Hamehan sojottaa auki eteenpäin.
Tai voi, mutta kiinni jäät heti.

Artolla on nykyään firma, joka tekee viemäritutkimuksia. Harrastus meni niin pitkälle.

Lisäksi toi sun juttu on vale: kuinka voi työntää kengän bussissa niin, että näkis hameen alle. Hamehan sojottaa auki eteenpäin.

Ja Arto on sika. Istumapaikka itselle tietää toiselle seisomapaikkaa :ahem:

lonq.jpg

Ihan hyvää "käymisteitse" lonkeroksi :P

Viimeksi muokattu:

Joo niin on. Elämäni on niin sisällötöntä, että keksin lapsuusmuistoja joita kirjoitan nettiin.

Eilen tuli juotua kurkoa ja yms:
419170_10201509769731851_1278103247_nd.jpg

Anyway nyt menee kokista jäillä. <3

Viimeksi muokattu:

Not this time.. Almmost 1.5 years since last real sex... Finland is a very difficult country to get women.. Must move to Germany or somewere... Maybe there i could find the "real attitude" chick. My youngness going to trash :(

Viimeksi muokattu:
Mä välttelen englanniksi kirjoittamista kuin ruttoa koska en osaa kyseistä kieltä järin hyvin.

Suosittelen samaa sulle.

Mä välttelen englanniksi kirjoittamista kuin ruttoa koska en osaa kyseistä kieltä järin hyvin.

Suosittelen samaa sulle.

Mä taas välttelen täysin suomenkieltä kesken seksin. On mahtavaa lausua nautinnonsanoja enkuksi. Toimii. ;D

Mä taas välttelen täysin suomenkieltä kesken seksin. On mahtavaa lausua nautinnonsanoja enkuksi. Toimii. ;D
"Yeah! I'm coming!!!" ja emäntä siitä sitten kyselemään, että: "Jaa mitä?", jolloin englantia puhunut: "No totanoi. Sanoin, että nyt tulee! Mut ei silleen niinku enää."

Status
Ei avoinna uusille viesteille.