Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Tein sellaisen huomion, että mulla on kaapissa (tyhjiä) seitsemän jallupulloa, seitsemän tapsaa ja nyt kun tän yhden vielä niin seitsemän ginipulloa. Lisäksi joitain hajapulloja, mutta aika tasaisesti oon vetäny.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Maistappa Hartwallin vastaavaa. Tosin en mää noitten kanssa kauhasti läträä, mutta toimii kylmänä alkupalana vaikka ennen saunaa.
Itse tykkään läträys juomista juomien kanssa, mut en oo pitkilleen kokeillut, sekotuksii, sekotuksii.

Joni

Well-known member
Juma!, joskus jopa voi olla Jonin kanssa samaa mieltä juomisista. Yllätyin.

Maistappa Hartwallin vastaavaa. Tosin en mää noitten kanssa kauhasti läträä, mutta toimii kylmänä alkupalana vaikka ennen saunaa.
Kuulemma se hartwallin vastaava on ihan paskaa tuohon verrattuna muutaman tyypin mielipiteeseen nojautuen. Mielenkiintonen oli toi tölkin ainesosat kun katsoin: Viina, brändy. Eli ihan rehellistä viinaa sisältää :D Mut täytyy rehellisesti sanoa että kaikkein parasta lonkeroa ikinä toistaiseksi mitä olen juonut!

Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kuulemma se hartwallin vastaava on ihan paskaa tuohon verrattuna muutaman tyypin mielipiteeseen nojautuen. Mielenkiintonen oli toi tölkin ainesosat kun katsoin: Viina, brändy. Eli ihan rehellistä viinaa sisältää :D
Ei muuten ole. Ei ole ehkä laitilalaisen tasolla, mutta ei missään nimessä tuollaista, miksi kutsut. Toisaalta ei mun edes pitäisi alkaa vängätä tällaisista juomista, koska ne eivät ole äijäjuomia.

Tulin kuitenkin ostaneeksi tuossa taannoin muutaman putelin Hartwallin Brandy LongDrink'iä, eikä arvovaltainen taho, jolle kera arvuutuksen ko. juomaa maistatin, ollut ollenkaan samaa mieltä, kun 'muutamat tyypit'.

markoj

Custom User
Onko noi alkotavaraa vai ihan käsikauppalääkettä?

Joni

Well-known member
Ei muuten ole. Ei ole ehkä laitilalaisen tasolla, mutta ei missään nimessä tuollaista, miksi kutsut. Toisaalta ei mun edes pitäisi alkaa vängätä tällaisista juomista, koska ne eivät ole äijäjuomia.

Tulin kuitenkin ostaneeksi tuossa taannoin muutaman putelin Hartwallin Brandy LongDrink'iä, eikä arvovaltainen taho, jolle kera arvuutuksen ko. juomaa maistatin, ollut ollenkaan samaa mieltä, kun 'muutamat tyypit'.
Ok noh pitää joskus koittaa! :)

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Harvinaista kyllä , mutta tällä kertaa menee viinana kossu. Lantrinkivaihtoehtoina spraittia ja jotakin mehuva . Olen tuossa ohessa lipitellyt myös melko pahaa kuivaa omppusiireriä ja olutta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.