Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vortex

Active member

Energiajuomaa notta jaksaa katsoa vapaat harkat :alppu:

K. August

Well-known member
Ja ei ne viinat Alkon voittojen takia siellä ole. :rolleyes:
Valtionyhtiöiden Finskin jättibonuksia ja Veikkauksen Lapin matkaa kun miettii, niin ei Alkollekaan taida ylimääräistä jäädä hyväveliverkoston rahoittamisen jälkeen.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hörppäsin naamariin, en ollut aiemmin juonut tuota

Törni

Well-known member
Ørbæk økologisk Påskebryg-merkkistä olutta. Ei hassumpaa.
Punertavan kuparinruskeaa olutta runsaalla, joskin nopeasti katoavalla mutta kohtalaisesti pitsiävällä vaahdolla. Tuoksu vaninljainen, toffeinen, ja aavistuksen diasetyylinen sekä herukkainen. Maussa runsaasti kirpeää marjaisuutta, siirappisen ja karamellisen makeaa mallasta, sekä aavistus paahtuneisuutta ja diasetyyliä.

Mitä itse olet mieltä?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Punertavan kuparinruskeaa olutta runsaalla, joskin nopeasti katoavalla mutta kohtalaisesti pitsiävällä vaahdolla. Tuoksu vaninljainen, toffeinen, ja aavistuksen diasetyylinen sekä herukkainen. Maussa runsaasti kirpeää marjaisuutta, siirappisen ja karamellisen makeaa mallasta, sekä aavistus paahtuneisuutta ja diasetyyliä.

Mitä itse olet mieltä?
Kohtalaista, eli ei hassumpaa. Tuoksu on mun nokkaani 'paksu'. Lievästi karvaan makuista. Se on varmaan se (maltaan) paahtuneisuus? Diasetyyliä en havaitse.

Jos pääsiäisoluita olisi kaupoissa vähemmän, niin ostaisin tätä toistekin. Nyt vaan niin paljon maisteltavaa, ettei varmaan kahta samaa osu maistolistalle.

Joni

Well-known member

Ja kohta Rene tuo viinaa! :ahem: Eiköhä pistetä bileet pystyyn! :alppu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onko hinta-laatusuhde kohdallaan?
Sieltä halvemmasta päästä oli eikä hullummalta maistu plus prosentteja 11,5 -> ihan mukavahkolta vaikuttaa hinta-laatusuhde. Eipä noissa valkoviineissä meikäläinen kyllä kamalan isoja makueroja yleensä huomaakaan muuten kuin makeuden suhteen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.