Valtionyhtiöiden Finskin jättibonuksia ja Veikkauksen Lapin matkaa kun miettii, niin ei Alkollekaan taida ylimääräistä jäädä hyväveliverkoston rahoittamisen jälkeen.Ja ei ne viinat Alkon voittojen takia siellä ole.
Hyvä valinta! Itelläkin tollanen jääkaapissa.Energiajuomaa notta jaksaa katsoa vapaat harkat :alppu:
Aikaseen alkoi sun vkl! :alppu::alppu:
Pienet päivätumut on aina paikallaan.. kärpäsfiilistä..Aikaseen alkoi sun vkl! :alppu:
Punertavan kuparinruskeaa olutta runsaalla, joskin nopeasti katoavalla mutta kohtalaisesti pitsiävällä vaahdolla. Tuoksu vaninljainen, toffeinen, ja aavistuksen diasetyylinen sekä herukkainen. Maussa runsaasti kirpeää marjaisuutta, siirappisen ja karamellisen makeaa mallasta, sekä aavistus paahtuneisuutta ja diasetyyliä.Ørbæk økologisk Påskebryg-merkkistä olutta. Ei hassumpaa.
Mun piti googlettaa toi koko helvetin arvosteluSitä mieltä että diasetyyli piti googlettaa. .
Kohtalaista, eli ei hassumpaa. Tuoksu on mun nokkaani 'paksu'. Lievästi karvaan makuista. Se on varmaan se (maltaan) paahtuneisuus? Diasetyyliä en havaitse.Punertavan kuparinruskeaa olutta runsaalla, joskin nopeasti katoavalla mutta kohtalaisesti pitsiävällä vaahdolla. Tuoksu vaninljainen, toffeinen, ja aavistuksen diasetyylinen sekä herukkainen. Maussa runsaasti kirpeää marjaisuutta, siirappisen ja karamellisen makeaa mallasta, sekä aavistus paahtuneisuutta ja diasetyyliä.
Mitä itse olet mieltä?
Onko hinta-laatusuhde kohdallaan?Tommosta unkarilaista valkkaria:
Sieltä halvemmasta päästä oli eikä hullummalta maistu plus prosentteja 11,5 -> ihan mukavahkolta vaikuttaa hinta-laatusuhde. Eipä noissa valkoviineissä meikäläinen kyllä kamalan isoja makueroja yleensä huomaakaan muuten kuin makeuden suhteen.Onko hinta-laatusuhde kohdallaan?
Pitäkää hauskaa.Ja kohta Rene tuo viinaa! :ahem: Eiköhä pistetä bileet pystyyn! :alppu:
Ei hän meni katsomaan jääkiekkomatsia ja minä vietän seuraa naisen kanssa. :wink:Pitäkää hauskaa.
Siis luetko sä nyt Seuraa, Annaa vai Hymyä?Ei hän meni katsomaan jääkiekkomatsia ja minä vietän seuraa naisen kanssa. :wink: