"Je suis juoppo" t-paita päälle!erään juopon muistolle. Rip
Pistä tequilaa sekaan niin menee jo alas. :ahem:Mikäköhän järki oli ostaa absinttia? Hyi vittu mitä litkua. Tulkaa joku juomaan se pois.
Mä olen muutamia kertoja naukkaillut absinttia kalsarikännejä vetäessä ja seurauksena pitkä sylki lentää lähes varmasti parin tunnin sisään. Neljä vuotta sitten kun ekoja kertoja kokeilin, niin mulla oli ilmeisesti nukkumaanmenon jälkeen tullut huono olo, kun seuraavana päivänä löysin parvekkeelta kunnon oksennukset. Mitään en tuosta muistanut, että olisin sängystä kömpinyt parvekkeelle laattaamaan.Mikäköhän järki oli ostaa absinttia? Hyi vittu mitä litkua. Tulkaa joku juomaan se pois.
Absquilasta(kin) meni muisti. Oli se helvetin pahaa, mutta juotua sai.Pistä tequilaa sekaan niin menee jo alas. :ahem:
Kait, jos muistaisin.Absquilasta(kin) meni muisti. Oli se helvetin pahaa, mutta juotua sai.
Aikakone siis toimii. :ahem:Absquilasta(kin) meni muisti. Oli se helvetin pahaa, mutta juotua sai.
Kuulin joskus tällaisen niksin, että kannattaa ostaa kaappiin pahanmakuisia viinoja varoiksi siltä varalta että joskus loppuu viinat kesken tai matkalta kotiutuessa on jo kaupat kiinni eikä ole tuliaisiakaan korkattavaksi. Pahanmakuisia siksi, että niitä ei tulisi muussa tapauksessa ikinä avattua.Mikäköhän järki oli ostaa absinttia? Hyi vittu mitä litkua. Tulkaa joku juomaan se pois.
Suun kautta saattaisi tehota vähän paremmin.*laittaa korvan taakse*
Taisi toimia. Aika kiva olo on ainakin nyt.Tänään ajattelin kokeilla jyrkähköä nousua, jonka jälkeen yritän pitää yllä sopivaa känniä.