Antsa Rieppo
Well-known member
Ei maistu alkomahooli. Uutena vuotena (aattona) joku 4 lasia punkkua väkisin klo 17 - 01. Pari huikkaa *jallua.
Hanki ens vuodeksi parempaa punkkua :frank:Ei maistu alkomahooli. Uutena vuotena (aattona) joku 4 lasia punkkua väkisin klo 17 - 01. Pari huikkaa *jallua.
Jouluna maistui niin hyvin sama punkku, mutta nyt oli käsijarru päällä ja sutimisenesto aktivoituna.Hanki ens vuodeksi parempaa punkkua :frank:
Eikä toi raa'an *jallunkaan maistumattomuus mua niin kauheesti hämmästytä.
*laittaa korvan taakse*Keimoa kiihtyvällä tahdilla kunnes siirrytään jäykkään. Paukkujen tekemisestä ylijäävä puoli pulloa ykkösellä huiviin ennen taksia ja keskustaa.
Komp.Ei voi vastata. Tilanteen vaatimalla ja sallimalla tavalla aina lähdetään känniä rakentamaan.
Ai. Minulla ne oli piilotettuna Ski challenge-pelin kansioon.ja... ja... sitten aamulla voikin taas omassa asunnossaan etsiä avaimia ja viritellä tietokoneelta Top Gear kansiota käyntiin.
Korkkarit kattoon!?Ei voi vastata. Tilanteen vaatimalla ja sallimalla tavalla aina lähdetään känniä rakentamaan.
Ihalan?Tänään töiden jälkeen aion hiihdellä tuohon ravintola Porttiin. Otan siitä pari ajatukset selventävää samalla kun selailen kännykkää ja katselen liikenteen melskettä kadulla. Siitä sitten kauppaan pienessä pohnässä sormisuussa pyörimään ja parin tunnin päästä laahaudun kotiin keppanan äärelle.
Niin, miljoonaprojekti on nyt noin 75% valmis.
Hämeenkadun. Ihalan portin seesteinen ilmapiiri vielä kokematta.Ihalan?
Itsellä kaava toistaa itseään. Juon mitä käsillä sattuu olemaan. Sitten alkoholisallergista aivastelua ja pikkutyttömäistä hihitystä. Sen jälkeen naps, muisti meni. Jotain kertoilen semijärkeviä ja olen ne hetket hyvää juomaseuraa, vaikka valot onkin pois päältä. Lopulta ylösnousemus jalat ruhjeilla suht oikeassa lokaatiossa ja känni edelleen päällä siinä aamukuudelta.Ei voi vastata. Tilanteen vaatimalla ja sallimalla tavalla aina lähdetään känniä rakentamaan.