kouvotsvoni
Banjottu
Lopeta sekoilu tai pistä joku linkki 200 sivuiseen vieraskieliseen tutkimukseen.Maitohan on ruoka, ei juoma.
Lopeta sekoilu tai pistä joku linkki 200 sivuiseen vieraskieliseen tutkimukseen.Maitohan on ruoka, ei juoma.
Oliko tuo uhkaus?Lopeta sekoilu tai pistä joku linkki 200 sivuiseen vieraskieliseen tutkimukseen.
Tuo oli kehotus. Sen näkee ilman googleakin.Oliko tuo uhkaus?
Kuulen myös jatkuvasti moitteita kun jääkaapissani on maitojuomaa maidon sijaan, että täähän on kalliimpaa.Kaksi lasillista päivässä (suoraan tölkistähän mä sitä oikeesti juon).
Lääkäri käski joskus suolioireiden aikana kokeilla josko auttaisi vaihtaminen maitojuomaan. Ei sillä vaikutusta ollut ja lopulta jossain vaiheessa vaihdoin takaisin, kun maitojuoma näytti olevan selvästi kalliimpaa. Pari viikkoa sitten aloin hintalappuja katella ja mun mielestä maitojuoma oli maitoa halvempaa.
Kuten aiemmin toisessa säikeessä totesin:Lopeta sekoilu tai pistä joku linkki 200 sivuiseen vieraskieliseen tutkimukseen.
Pätee hyvin myös tässä asiassa.Perinne on mahdollisimman huono perustelu jonkin asian todenperäisyydelle. Kieli on perinne.
Mulla on sellainen muistikuva, että 2009 kun maitojuomaa join, sen hinta oli jotain 1,80€ ja maito alle euron. Mutta nopeasti kun nyt maitohyllyä vilkaisin niin tosiaan maitojuoma oli alle euron ja maito jotain euron paikkeilla. Tosin maitojakin on eri hintaisia, ykkösmaito taitaa olla kalleinta. Mulla on sen verran vähän aikaa kauppareissuun, etten excel-taulukkoja aiheesta ruvennut vääntämään.Kuulen myös jatkuvasti moitteita kun jääkaapissani on maitojuomaa maidon sijaan, että täähän on kalliimpaa.
En tiedä miten sen laskevat, mutta 0.99€ se kustantaa litraa kohden lähikaupassa kun maito puolestaan jotain ykkösellä alkavaa.
Pitäisikö selvyden vuoksi ryhtyä puhumaan kiloista, koska maito on ruoka.Jokusen litran viikossa, uskoisin.
Suomentaisiko joku tässä välissä, että mitä tuossa norjalaisessa tekstissä yritetään sanoa?Kuten aiemmin toisessa säikeessä totesin:
Pätee hyvin myös tässä asiassa.
Että kieli ei ole totta.Suomentaisiko joku tässä välissä, että mitä tuossa norjalaisessa tekstissä yritetään sanoa?
Komp.Itsellä jäi maidonjuonti nuoruudessa kun alkoi vatsavaivat eikä oikein ollut korvaavia tuotteita.