Tuo on aika tiukka argumentti, voisitko hieman pyöristää?
Henkilöllä, joka on sovittanut tekonsa on ihan yhtäläiset mahdollisuudet kuin ennen tapausta. Ellei sitten laissa ole erikseen kielletty tiettyjä ammatteja saatujen tuomioiden takia. Eikä tälläisia varmaan JJ:n tapauksessa varmaan ole.
Imagoasiatkin ovat niin ja näin. Tokihan ne voivat vaikuttaa palkkaushaluihin (varsinkin kun "tilanne on päällä"), mutta loppujen lopuksi voi käydä aivan toisin mitä nyt spekuloidaan. Vaikka siis MTV3 itse kertoisi, että ei tule koskaan palkkaamaan JJ:tä suhtautuisin ko. päätöksen varauksella.
Mutta missään tapauksessa en siis olisi ehdottomasti varma, etteikö JJ voisi olla joskus tulevaisuudessa kommentaattorina. (ei tietenkään tulevan oikeusprosessin aikana, jonka kesto voi olla pitkäkin...)
--
Mä nyt en välttämättä itse edes vielä ole varma haluaisinko JJ:n pääsevän koskaan takaisin kommentaattoriksi. Se on toinen juttu. Ja riippuu vähän mitä on tapahtunut, miten tuomitaan jne. Kaiken kaikkiaan en kyllä pidä yhtään, että on mitä todennäköisemmin ruorijuoppo.