Taitaa Malcolm suunnitella pojalleen paikkaa Fordilla.
Olihan tuo jyrkkä kannanotto etenkin, jos Malcolm tarkoitti, että Janne ei koskaan enää aja Fordin tehdasautolla (vai tarkoittiko vain tätä kautta?) Tuohino ajoi ensimmäisenä päivänä hyvin, mutta sen jälkeen suoritus ei ollut enää kovin loistokas. Kuitenkaan ei tuota ajoa missään tapauksessa voi huonona pitää; harvoin väliaikainen kuski kykenee parempaan.
Ouninpohjalla kuulin, kun Pykälistöä haastateltiin Citikan vip-tiloissa. Juuso kertoi, että hän tuli suhteellisen varovaisesti ne kaksi alkupätkää (mitä suhteellinen varovaisuus noilla nyt tarkoittaakaan). Lisäksi toisen pätkän lopussa ongelma kuulemma alkoi vaikuttamaan moottoritehoissa kahden kilometrin päässä maalista. Tässä valossa harmittaa todella, että Juuso ei päässyt näyttämään. Toisaalta ei homma ihan hukkaankan mennyt, sillä kyllähän Juuson ajat jo suuntaa antoivat. Loppukisassa olisi luultavasti vielä ollut kovat jäsentenväliset Citroenilla.
Sinänsä paska homma, että maahantuoja ja sponsorit kantoivat Citikalle miljoona euroa rahaa (kuulopuhetta ja en ole varma oliko markat vai eurot) ja tuloksena Citikka antoi viime vuoden koneen, joka sitten posahtikin . Citroenilla ovat pienessä velassa Juuson taustaporukoille. Toivottavasti tuntevat asian nahoissaan, jotta yhteistyö jatkuu entistä parempana.