Kadonneen Aarteen metsäistäminen

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tähän toikkiin ehdotukset kadonneen postauksen löytämiseksi.

Totesin lukiessani forumia jokunen päivä takaperin, en muista tarkkaan, 2-5 päivää sitten, että tässäpä oiva postaus vuoden kommentteihin 2013. Valitettavasti otsikko oli perustamatta ja vedin sitten kaljaa.

Nyt en enää muista mikä se postailu oli ja kuka aivot sen takana.

Ehdottakaa, niin pääsen rauhaan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mun postaushistoriassa ei ainakaan ole ainuttakaan kunnoll... öf öf.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Oisko ollu joku seuraavista. Voi olla muukin, en sitä sano, ettei vois olla joku muu kuin noista.

Eilen hankittu verenpainemittari
Iltakahvit ihan just kohta.
Päiväkahvia.
Kasariformulahurja Jan Lammers tanssitti äsken vaimokettani mööteistäänkin kuuluisassa Tiikerihaissa. Mikäs siinä sitten. Mikäs minä onneton 0:n GP-kisan mies olen hanttiin laittamaan. Kovin oli vanhentunut ja tukka entisestään kihartunut sitten viime näkemän.
Boksi hajos "jokin aika sitten" ja hommasin nopeesti tilalle ihan vaan yksinkertaisen Kansalaisboksin. Aika vajaat ominaisuudethan tuossa on, mutta kun se toimii niin en ole viitsinyt ehjää laitetta alkaa vaihtamaan.
Yritystä oli, kun väsyttäiskin, mut ei vaan lähteny ny. Noo, yöllä sitten semmonen 10+ tuntia. Unta.
- 445 sininen Megane vt5 Varkaus
- 446 vaalean sininen Passat vt5 Oravikoski
Kummallinen talvisää!

Pakkasta melkein 20 astetta ja ennusteessa mukamas vesisadetta siihen sekaan. Kelivaroituskin. Onkohan auto kuorrutettu jäällä? Sen näkee ihan kohta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Nyt on ainakin yritystä. Ei se ollut mikään noista. Ehkä se ei ollutkaan kummoinen. Jos se olikin joku ihan huono? VOI ETTÄ TÄTÄ!
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itsehän luen forumia pääasiassa etuperin.
Takaperin lukemista suositellaankin vain harjaantuneille käyttäjille. Disclaimerit sitä luokkaa, että jos takaperin lukiessa irtoo pää, niin ei oo varsinaisesti elämän kesä jos on talvi. Pää pyörii siellä liukkailla keleillä ojiin liukuen ja rotvalleihin poksuen. Varovasti.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Nysse Rienarsuo mokas! Se on Kadonneen Aarteen Metsästys! Metsästys! Se loppuu kun aarre löytyy. Eikä mikään metsästäminen, jossa hiukan kattellaan, että josko löytyis ja sitten luovutetataan kun tulee vilu.

Tämä:

Mun entinen työkaveri ja herutus tuli tänään takas facebookiin kahden vuoden tauon jälkeen ja juteltiin hiukan. Se on muuttamassa parin viikon päästä Bostoniin ja sano et mun pitäis muuttaa sinne ja mennä sen kanssa naimisiin. Onneks se sano sen fabon chatissa eikä skypessä, muuten ois ollu ES näytöllä :frank:
Edit: Ai se olikin metsäistäminen. Se on noita Latvalan hommia sitten. My bad.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Se on se burbin tiikerivideo kyllä mainio.
Sitä sä varmaan tarkotit. Kattelen joka ilta ennen nukkumaan menoa pariin kertaan.
Tai sitten se oli JPP:n maalaama jätski-burbtaulu. Sitä en kattele ennen nukkumaan menoa.
Kolmas vaihtoehto on, että se on joku muu postaus.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Luulin otsikon viittaavaan vihreään kultaan ja metsien istutukseen. Lähinnä siis Keski-Eurooppaan, mutta miksei myös Suomeen, jossa varsinkin etelässä metsät ovat ns. tienvarsisilmänlumekaistaleita.
 
Ylös