:doubtful:pitkakestoinen.pirkanmaa...
:doubtful:pitkakestoinen.pirkanmaa...
Justiin lukasin tuon itsekin. Aika outoja katoamisia lähiaikoina?ja takaisin itse aiheeseen, Tampereella taas kateissa yksi tyttö
Kyseisen rikostutkijan lempinimi?:doubtful:
Omaisille mukava viesti siinä kun tutkinta pistetään suoraan pitkäkestoisiin.:doubtful:
Tulee varmaan sanomista, kun tän laitan tähän, enkä perusta toikkia; "löytyneet ihmiset", mutta:18 -vuotias Hilma Granlund on ollut kateissa Pudasjärvellä tiistaista 23.8.11 alkaen. Hänen tämän hetkisestä olinpaikastaan ei ole mitään tietoa.
http://pietar.in/2011/08/18-vuotias-hilma-granlund-kadonnut-pudasjarvella/
Poliisi kertoo, että 18-vuotias Hilma Granlund on löytynyt.
Granlund katosi tiistaina 23. elokuuta. Poliisin mukaan hänet on tavattu 29. elokuuta Pudasjärvellä.
Siellä vois olla viikonloppu aamuisin paljon postauksia. Löytyny ristiverinen, elämää nähnyt naaras. Sängystä, vierestä.... aamulla... yritti halata.. MOOOW ->Tulee varmaan sanomista, kun tän laitan tähän, enkä perusta toikkia; "löytyneet ihmiset", mutta:
Eiks tämä postaus kuuluis siihen Slutparadise-ketjuun?Murha.infon huhujen mukaan tämän Altosen kaverit olisivat kertoneet, että tyttö on jo kolmatta kertaa tänä kesänä kateissa. Tuleekohan tästä joku teini-ilmiö, että jätetään kännykkä kotiin, jottei voida paikantaa.
Enemmänkin tässä tapauksessa kannattaisi huolestua, jos tavalliset perhetytöt (kuten poliisi tuosta kadoneesta kommentoi) ovat nykyään tällaisia "puhkinussittuja huoria".
Onks meillä sellanen? NYT HETI LINKKIÄ PERKELE!Eiks tämä postaus kuuluis siihen Slutparadise-ketjuun?
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=34760&highlight=outfitOnks meillä sellanen? NYT HETI LINKKIÄ PERKELE!
No äh. Eihän tuolla ole kuin se hieman lesbahtava kirkkovenekylttityttö. Voisin laittaa sinne pari kuvaa Toronton ja Berliinin slutwalkeista.
Minkähän takia nämä ei ylitä uutiskynnystäVielä kun vähän eksyssissä olevat tamperelaiset forumisti-miehetkin löytäisivät itsensä, niin hyvä olis.
Mä ainakin löydän itseni joka aamu uudestaanVielä kun vähän eksyssissä olevat tamperelaiset forumisti-miehetkin löytäisivät itsensä, niin hyvä olis.
Portsari tehnyt TUPLAERHEEN!Mä taas löysin TOLLOK:n viikonloppuna BAARISTA!!!
Se oli kamalaa!