Kadonneet ihmiset

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuota poliisi tuskin vielä kovin aktiivisesti etsii, koska on ollut niin vähän aikaa kadoksissa ja on täysi-ikäinenkin. Sillä on huulilävistys, joten todennäköisesti lähtenyt vaan rebel-reissulle.
Kaikki lävistetyt ja tatuloidut on trashiä!:frank:

jjv

Arschloch
Kaikki lävistetyt ja tatuloidut on trashiä!:frank:
Tuossa viimeks kun olin isän luona, isäukko huomasi, että porraskäytävän eteen parkkeerasi muuttoauto. Meni kyttäämään ovisilmästä minkälaista porukkaa vastapäiseen kämppään muuttaa. "Jumalauta! Tähän täytyy puuttua heti! Ruveta kuukausitolkulla häirikköjä kattelemaan." oli ensikommentti. Tiedustelin mistä hän ensivilkaisulla tiesi tulevien naapureiden luonteen ja sain vastauksen: "Kyllä mä sen nyt näen." Kovan tivaamisen jälkeen sain kuulla, että ainakin lävistyksiä niillä oli. En ole kysynyt saatiinko niille järjestettyä häätö ennen, kuin ehtivät häiriköidä :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuossa viimeks kun olin isän luona, isäukko huomasi, että porraskäytävän eteen parkkeerasi muuttoauto. Meni kyttäämään ovisilmästä minkälaista porukkaa vastapäiseen kämppään muuttaa. "Jumalauta! Tähän täytyy puuttua heti! Ruveta kuukausitolkulla häirikköjä kattelemaan." oli ensikommentti. Tiedustelin mistä hän ensivilkaisulla tiesi tulevien naapureiden luonteen ja sain vastauksen: "Kyllä mä sen nyt näen." Kovan tivaamisen jälkeen sain kuulla, että ainakin lävistyksiä niillä oli. En ole kysynyt saatiinko niille järjestettyä häätö ennen, kuin ehtivät häiriköidä :D
Mun isähän olisi todennut ne homoiksi.:D

jjv

Arschloch
Yhellä hoitsulla oli pärstässä lävistyksiä. Ei sitä voinut montaa päivää katsoa, eli kierrätykseen. :frank:
Oikein toimittu :thumbup: Ihmisessä on ihan tarpeeks reikiä jo tehdasvalmisteisena.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Joo, ne on ne rautakaupan näyteikkunat ihan persiasta. Mutterinaamat menee hylkyyn kyllä melkolailla armotta..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Viime yönä on liikkunut huhu, että Karoliina olisi löydetty linja-autoaseman läheisestä pusikosta. Ilmeisesti siskonsa FB-sivuilla tai jossain tää tieto. Asia kuulemma julkaistaan tänään. Omaisille on ilmoitettu löytymisestä ja kuulemma tietävät jo mitä tapahtui, mutta virallinen tunnistaminen on menossa, joka lienee hoitunut jo, joten katsotaan aamulla, onko tämä totta. Nämä ovat semmoisia keissejä, että tottakai huhuja liikkuu.

Joku myös mainitsi, että läheltä ois löytynyt käytetty kortsu. Mutta ootellaan nyt, onko joku vaan innostunut satuilemaan vai onko huhu totta.
72 levittämästä huhusta ei ole paljoa kuulunut.

jjv

Arschloch
Kyllä mä Pietarin asemassa antaisin jonkun verran painoarvoa sairaanhoitajan ulkonäölle. Että jos olisi mahdollisuus valita kahdesta samanoloisesta hoitajasta niin mieluummin toki se viehättävämmän näköinen. Se ei ole mun mielestä liikaa vaadittu, jos esimerkiksi terveydenhuollon työntekijöiltä vaadittaisiin naamakoruttomuutta, kun ne korut vissiin kuitenkin pystyy irrottamaan aika helposti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllä mä Pietarin asemassa antaisin jonkun verran painoarvoa sairaanhoitajan ulkonäölle. Että jos olisi mahdollisuus valita kahdesta samanoloisesta hoitajasta niin mieluummin toki se viehättävämmän näköinen. Se ei ole mun mielestä liikaa vaadittu, jos esimerkiksi terveydenhuollon työntekijöiltä vaadittaisiin naamakoruttomuutta, kun ne korut vissiin kuitenkin pystyy irrottamaan aika helposti.
Ysikytä rospenttisesti hoitoalalla vaaditaan helytöntä naamaa. Kotihoito saattanee olla just poikkeus. Hoitsuihin on tullut tehtyä läheistä tuttavuutta useammankin yksilön taholla ja kaikki on sanoneet, että duunissa pitää olla helyttömänä.

Ja ei, niitä ei ole helppo irrottaa ja kiinnittää jatkuvasti.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Kauhea meteli syntyi näköjään. Myönnän että ei se ihan noin mennyt... Se puhui paskaa toisaalla ja ei kumma kyllä halunnut enää tulla. :eek:

jjv

Arschloch
Ysikytä rospenttisesti hoitoalalla vaaditaan helytöntä naamaa.
Näin ajattelinkin ja samoin on monessa muussakin palveluammatissa, kuten Mossekin antoi esimerkin. Omassa duunissani saa kyllä olla ruuveja päässä, mutta esimerkiksi joulupukin parralla ei tartte hommiin tulla ja pitkähiuksisetkin saa luvan käyttää vaikka suihkumyssyä.

Ja ei, niitä ei ole helppo irrottaa ja kiinnittää jatkuvasti
Jaajaa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ysikytä rospenttisesti hoitoalalla vaaditaan helytöntä naamaa. Kotihoito saattanee olla just poikkeus. Hoitsuihin on tullut tehtyä läheistä tuttavuutta useammankin yksilön taholla ja kaikki on sanoneet, että duunissa pitää olla helyttömänä.

Ja ei, niitä ei ole helppo irrottaa ja kiinnittää jatkuvasti.
Juuri näin. Töissä mennään kuten työnantaja tahtoo. Jos ei säännöt kiinnosta niin vaihtakoot duunia. Tai nakatkoot lävärikorut mäkeen.

FO110K

Banned
ja takaisin itse aiheeseen, Tampereella taas kateissa yksi tyttö :confused:

IS sanoi:
aas katoaminen Tampereella: Missä on 13-vuotias Janika?
Julkaistu: 29.08.2011 11:54

Pirkanmaan poliisi etsii 13-vuotiasta Janika Altosta.
Pian 14 vuotta täyttävä Janika poistui eilen kotoaan Pirkkalasta noin kello 13.00-14.00 välisenä aikana. Häneen ei ole sen jälkeen saatu yhteyttä.

Janika on viimeksi nähty kävelemässä Tampereen rautatieaseman läheisyydessä eilen illalla noin 18.30 aikoihin. Hän oli tuolloin liikkeellä yksin.

Janika saattaa olla pukeutuneena vaaleisiin farkkuihin ja pinkkiin huppariin ja hänellä ilmeisesti mukanaan isohko ruskea tekonahkainen laukku. Hän on normaalivartaloinen ja noin 170 cm pitkä. Hänellä on siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset. Hänellä ei ole mukana puhelinta.

Poliisi pyytää yleisöltä tietoja tytön liikkeistä. Tiedot voi soittaa numeroon 050-3137391 tai lähettää sähköpostilla osoitteeseen pitkakestoinen.pirkanmaa@poliisi.fi.

IS