maradona
Resistive User
Meneepä helpolla päähän kaljakin kun on ihan tyhjä maha.
No, otetaanpas toinen kun on jo tovi vierähtäny.
No, otetaanpas toinen kun on jo tovi vierähtäny.
Mua on teollisuuden keikoilla häirinnyt aina yksi asia. Ne soittaa helvetin kovaa sellaisia piisejä joista mä en tiedä mitään ja joita mä en halua kuulla. Tuntuu, että livekeikalla kaikki täytyy piilottaa helvetillisen kakofonian ja muiden outojen juttujen taakse.kouvotsvoni sanoi:Jos sitä lähtis kattomaan Kotiteollisuutta.:alppu: Ei kirjoitusvehreitä!:thumbfh:
Ei noita rokkikeikkaloita vesiselvänä kestä.Törni sanoi:Mua on teollisuuden keikoilla häirinnyt aina yksi asia. Ne soittaa helvetin kovaa sellaisia piisejä joista mä en tiedä mitään ja joita mä en halua kuulla. Tuntuu, että livekeikalla kaikki täytyy piilottaa helvetillisen kakofonian ja muiden outojen juttujen taakse.
Muuten teollisuus (ja varsinkin Hynynen) on jees :thumbup:
Siihen vihreeseen en ole srotunut koskaankouvotsvoni sanoi:Ei noita rokkikeikkaloita vesiselvänä kestä.
Hippien hommia moiset.Törni sanoi:Siihen vihreeseen en ole srotunut koskaan
ajk3pfjdädf adfökjadfk jökdakouvotsvoni sanoi:ägksöl fjsöld jfölsjflsefjölefjeöl fjweöoifj wioejjie fioejoioeioefj fwe fw fwef
Olikos se Hullu-Jussin vai seitsemän seinähullua veljestä vai kenen biisi, lauloi Holle Holopainen?Vebe sanoi:AAAAAhhhhhh sgiguna:alppu: