Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eilen vanhempien kanssa keskustassa ryyppäämässä. Äiti veti turvalleen (selkä mustana) ja isä myöhemmin yöllä tupakilla käydessään.

Sänky veressä.

Perussettiä meidän suvussa.

huono olo ->

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Eilen vanhempien kanssa keskustassa ryyppäämässä. Äiti veti turvalleen (selkä mustana) ja isä myöhemmin yöllä tupakilla käydessään.

Sänky veressä.

Perussettiä meidän suvussa.

huono olo ->
Voimia teille kaikille :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mitas, tassa rai rai uuteen nousuun eka alttotyttosten kans ja sit mentiin kuorobileisiin, mut jouduttiin lahtemaan baariin ku naapurit ei arvostanu sita et 50 ihmista laulaa taysilla humalassa Carmina Buranaa...
Kummallisia naapureita :confused:. Tuostahan vaikka maksaisi, että pääsisi kuulemaan kännicarminaa.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Kummallisia naapureita :confused:. Tuostahan vaikka maksaisi, että pääsisi kuulemaan kännicarminaa.
no niinpa! :mad:

talla hetkella oon hiprakassa, mun piti menna tapaamaan muutamaa italia-espanja -turistia niiden hotellihuoneeseen mut sit ei saatukaan niita kiinni, joten juotiin valkoviinia ja puhuttiin pojista paskaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
no niinpa! :mad:

talla hetkella oon hiprakassa, mun piti menna tapaamaan muutamaa italia-espanja -turistia niiden hotellihuoneeseen mut sit ei saatukaan niita kiinni, joten juotiin valkoviinia ja puhuttiin pojista paskaa.
Ne veti oharit :thumbfh:

Näinkö mä jonkun kommentoineen, "Peloittava nainen" :eek:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Tuli paikat viimein rassatya, eui mulla muuta. Piais varmaan nukkua. Aamulla tai siis stit ku heraan ni mahtaa vituttaa ja rankasti, mut en jaksa miettia sita viela.

Joni

Well-known member
Tuli paikat viimein rassatya, eui mulla muuta. Piais varmaan nukkua. Aamulla tai siis stit ku heraan ni mahtaa vituttaa ja rankasti, mut en jaksa miettia sita viela.
Lucky guys. Ei mulla muuta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jos nyt kirjottais tänne v'lillä alkohlin vaikutuksen alaisenakin . Eipä tartte kirjotusvirheitä stilisoida pois jälkikäteen. Ei mulla itään asiaa oo enkä kauheasti humalassakaan mutta niinku silleen periaatteessa ja, no silleen.