Mitäpä jos lopettaisit alkoholin käytön ihan kokonaan?Ei menny TAASKAAN ilta kovin putkeen, paadyin baarista jatkoille yhteen guesthouseen, sammuin jenkkituristin viereen lattialle ja sit kavelin sen kans sateessa keskustaan, oon vielakin humalassa. Veikkaan et naytan Tuksulta piakkoin.
Höpö höpö. Antaa mennä vaan.=)Mitäpä jos lopettaisit alkoholin käytön ihan kokonaan?
No vittu siinä toinen juoppo!Höpö höpö. Antaa mennä vaan.=)
ei taifa kovin kovaa menna maitsilla :doubtful:Onko taitoaji etta vaik smite heturttelis ni ei hetru, mut jotiin paasee taysinaisen kajjatuopon kans ja vissiin matkan varrwlla on syon jopa hot doginÖ :ahem:
Ei oo roikkunu se jälkee, ku tuo yksi lähti. Mut hyvä känni on silti. :alppu::ahem:ei taifa kovin kovaa menna maitsilla :doubtful:
on joo, jeespoks :ahem: mulla roikkuu vaikka mit mut en anna sen haitata sko.Ei oo roikkunu se jälkee, ku tuo yksi lähti. Mut hyvä känni on silti. :alppu::ahem:
Homobaarissa ollut taas halpaa kaljaako :doubtful:. Turha siellä on herutella. Ei ne ymmärrä. Toisin kuin meOnko taitoaji etta vaik smite heturttelis ni ei hetru, mut jotiin paasee taysinaisen kajjatuopon kans ja vissiin matkan varrwlla on syon jopa hot doginÖ :ahem:
Joko toivuit illan baarivalinnasta vai vieläkö siellä hyvä meno?Olen omena.