On ollu kyllä huikeet bileet! Voi kunpa oisin ollu mukana. Aatella. "Entäs jos lätkäjoukkue tulis?" Ihan mahtavaa.Mä olin heinä-elokuun vaihteessa Itä-Suomessa eräissä juhlissa. Yhdessä vaiheessa iltaa isäntä sanoi, että täältä ei viina lopu. Meikäläinen siihen sitte kysäisi tähän malliin, että entäs jos tulisi jääkiekkojoukkue tänne juopottelemaan? Isäntä vastasi lähes samantien, että kyllä hekin juovuksissa pois lähtisivät.
Mä kävin seuraavana päivänä katsomassa siellä hirsihuvilan kellarissa ja ei puhunut palturia isäntä. Viinaa oli siihen malliin, että ei sitä määrää olisi yksi joukkue yhden illan aikana juonut.
Mutta miksi pitää niin pljon viinaa varstoida?Mä olin heinä-elokuun vaihteessa Itä-Suomessa eräissä juhlissa. Yhdessä vaiheessa iltaa isäntä sanoi, että täältä ei viina lopu. Meikäläinen siihen sitte kysäisi tähän malliin, että entäs jos tulisi jääkiekkojoukkue tänne juopottelemaan? Isäntä vastasi lähes samantien, että kyllä hekin juovuksissa pois lähtisivät.
Mä kävin seuraavana päivänä katsomassa siellä hirsihuvilan kellarissa ja ei puhunut palturia isäntä. Viinaa oli siihen malliin, että ei sitä määrää olisi yksi joukkue yhden illan aikana juonut.
Sä oot kyllä äärettömän hieno mies! Taidat fanittaa itseäsi.On ollu kyllä huikeet bileet! Voi kunpa oisin ollu mukana. Aatella. "Entäs jos lätkäjoukkue tulis?" Ihan mahtavaa.
No kun he taisivat hakea koko vuoden satsin kerralla. Mersun ML-maasturiin sitä viinaa mahtuu aika reippaasti.Mutta miksi pitää niin pljon viinaa varstoida?
No tietty suksi ettei lopu viinatr kesekn kun on hyvä pöhnä päällä, nijnku täällä nyt.
Yhyy .
Asuvatko ne jossain Utsjoki.Kevossa missä ei ole Alkoa tai mitään edes ruokakauppaa?No kun he taisivat hakea koko vuoden satsin kerralla. Mersun ML-maasturiin sitä viinaa mahtuu aika reippaasti.
En edes itseäni.Sä oot kyllä äärettömän hieno mies! Taidat fanittaa itseäsi.
Asuvat tuolla Uukuniemellä. Se on noin puolessavälissä Lappeenrantaa ja Joensuuta. Käyvät ilmeisesti Venäjän puolella täydennyksillä.
Ihan toimiva ratkaisuhan toi oli aina tohon euroviisuihin saakka.JEPAAAAAAAAaaaaaa yksin kotona, puhtaakskirjotain kielihistorian luentomuistiinpanoja ja kittaan kaljaa ja salmaria ja kuuntelen euroviisuja, hau sääd is tät.
Pitäskö lähettää joululahjaksi?Missäköhän mun patterijn on?