Mä otan.Tänään otetaan
Noinniin nuo linnut ovat melkoisen paljon liito-oravia yleisempiä, eivätkä nekään juurikaan päälle ja naamalle käy. Paitti Helsingin kauppatorilla ja Hicthcockin filmissä. Joo, ja olen tosikko mörkö. Anteeksi.Tuli mieleen, että j'nniä noi liito-oravat. Vois ehkä hiukan vituttaa jos kamalasti yleistyisivät ja ulkona kävellessä jatkuvasti lätsähtäisi nahkarukkanen naamalle kun liito-orava se siinä liiteli. Toisaalta ihan söpöäkin se olis kyllä.
:doubtful: En hu9omannut mitään kirjoitusviehrettä ennen kuin lainauksesta luin että sellainen on., jännää.Noinniin nuo linnut ovat melkoisen paljon liito-oravia yleisempiä, eivätkä nekään juurikaan päälle ja naamalle käy. Paitti Helsingin kauppatorilla ja Hicthcockin filmissä. Joo, ja olen tosikko mörkö. Anteeksi.
Juu ja niinnotta olen mää tavannutkin liitoravan. Rapon tapainen lie tällä forumilla? Heh, tahallani kirjoitin liitorava, jolla säästin -:n ja toisen oo:n. Säästöä mustekuluissa heille, jotka printtaavat kaikki nämä jutustelut.
Juu ja niinnotta olen mää tavannutkin liitoravan. Rapon tapainen lie tällä forumilla?
Susta tulee vielä hyvä mode. Son, i'm broud.Nothing beats being drunk on a Monday eve. :alppu;
Jep. And nothing also beats being on home alone and on a looooooong holiday.Susta tulee vielä hyvä mode. Son, i'm broud.
He is the poor lonesome cowboy!Jep. And nothing also beats being on home alone and on a looooooong holiday.
:frown:He is the poor lonesome cowboy!
En halua maalailla mitään, mutta 10 vuoden pästä voidaan juhlistaa eläkkeelle pääsyä.Susta tulee vielä hyvä mode. Son, i'm broud.
Eikös siihen vaadita vielä raju kolari?En halua maalailla mitään, mutta 10 vuoden pästä voidaan juhlistaa eläkkeelle pääsyä.
Etkös sä ollut yksin kotona, ja käytössä alkoholia ja auto?Eikös siihen vaadita vielä raju kolari?
:nope::dunno::frown::wink:Etkös sä ollut yksin kotona, ja käytössä alkoholia ja auto?
Mikä pakko se on? Makaa soffalla ja kattele.Ai kohta pitäis nousta kattomaan formulaa? :nope: