kouvotsvoni
Banjottu
Hyvä aika aloitella:alppu:
Jätitkö tahallasi kirjaimia pois vakuuttaaksesi, että juotavat toimivat?Kyllä noi juotavat toimii sittenkin. Ehdotomasti! :thumbup:
En. Enemmän oli mielessä muualle foorumille kirjoittamani hyvinkin monet kirjaimet.Jätitkö tahallasi kirjaimia pois vakuuttaaksesi, että juotavat toimivat?
Jos se tahallaan jätti niin silloinhan ne nimenomaan ei oikeesti toiminut :alppu:Jätitkö tahallasi kirjaimia pois vakuuttaaksesi, että juotavat toimivat?
Mita oikn snoit?Ja mistä sieltä puuttu kirjaimia!? Hä? Ja yks merkki nyt jää väliin tai tulee liikaa ihan selvinpäinkin.
No niin! Tossa Andylle mallia kun on tahalleen jätetty merkejä vä'lstä pois että nä kun näyttäis kä'nnitekstiltä'.Mita oikn snoit?
Sko$l :alppu:Putki päällä. Se on pääsiöinen :alppu:
Se joka sanoo on ite!:frank:homot.
ootte tiekste ihan tröpöjä.
Kettu kuittaa.Sumu on nyt sellanen että ilmottaudun.
Kunnes aamulla tulee krapula ja kenties katumus? Minä en vieläkään ole osannut krapulasta ottaa kantaa, kun en ole sellaista vielä kokenut.Nää on näitä hetkiä ku tajuu että itellä menee oikeesti ihan saatanan hyvin. Oon vaan väärässä maassa, mut sekin tulee korjattua kohtapuolin. Hyvä fiilis, aamulla ei välttämättä niinkään :alppu:
En usko että krapulaa tulee, väsymys kyllä varmasti. Katumusta ei tuu tällä kertaa, koska en vetässy yli. :thumbup:Kunnes aamulla tulee krapula ja kenties katumus? Minä en vieläkään ole osannut krapulasta ottaa kantaa, kun en ole sellaista vielä kokenut.