Törni
Well-known member
Sikakännissä jolloin nuo jo mainitut ulostulot yleensä aktivoituvat.Miksi kukaan menisikään saunaan vaatteet päällä?
Sikakännissä jolloin nuo jo mainitut ulostulot yleensä aktivoituvat.Miksi kukaan menisikään saunaan vaatteet päällä?
Mulla toi on jatkuvaa. Viikonloppuisin useita kertoja päivässä ja viikollakin vähintään kerran illassa :frank:Jaa-a. Enpä ole koskaan edes nähnyt sikaa kännissä saati sitten saunan lattialla sikiöasennossa.
Koska vetelen kaikenlaisia mömmöjä niin noita nyt näkyy lähes jatkuvasti :thumbup:Mites on vaaleanpunaisten tukki perseessä lentävien elefanttien havaintotiheyksien laita?
Onko kyseessä pääsiäisnoita vai joku muu velho?Koska vetelen kaikenlaisia mömmöjä niin noita nyt näkyy lähes jatkuvasti :thumbup:
Niitä tulee ja menee. Välillä menee joulupukki luudalla ja pääsiäisnoita petteri punakuonon johtamilla valjakoilla. Mitä milloinkin.Onko kyseessä pääsiäisnoita vai joku muu velho?
Ok. Tulipahan edes jotain selkoa eilisillan aikataulutuksesta.Joo-o- Yks mun täysin suomenkielinenn kaveri on tääälä ja se on melkauin rvennu puhumaan ruotisia, joten aika hyvät promillet on päälä. :alpu:
Saisiko kirkkailla myls Massan/Heikin tulokset näyttämään paremmilta? Jos saa niin voisi vetää mukavat aamupäiväkännit tuossa viikon päästä.Olen huomannut, että kirkaita vetämällä saa paremman kännin ja ei ole ikävää vatsan turvotusta seuraavana aamuna.
Toivotaan, että tulokset ovat riittävän hyviä ettei täydy kännejä vetää. Tosin ensi viikolla pitää muutenkin mennä juomaan niin ainakin sitä voi sitten itse selitellä, jos sattuu menemään huonosti.Saisiko kirkkailla myls Massan/Heikin tulokset näyttämään paremmilta? Jos saa niin voisi vetää mukavat aamupäiväkännit tuossa viikon päästä.
Sithin kosto.Mikä on muuten rangaistus, mikäli kirjoittaa tänne selvinpäin?
Sehän olen minä.Sithin kosto.
Sithenhän tiedätkin jo.Sehän olen minä.
Henkilökohtaisesti ei tunnu missään. Mutta kaikkia muita tulee vituttamaan.Sithenhän tiedätkin jo.