Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Jaa-a. Enpä ole koskaan edes nähnyt sikaa kännissä saati sitten saunan lattialla sikiöasennossa.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jaa-a. Enpä ole koskaan edes nähnyt sikaa kännissä saati sitten saunan lattialla sikiöasennossa.
Mulla toi on jatkuvaa. Viikonloppuisin useita kertoja päivässä ja viikollakin vähintään kerran illassa :frank:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mites on vaaleanpunaisten tukki perseessä lentävien elefanttien havaintotiheyksien laita?
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Onko kyseessä pääsiäisnoita vai joku muu velho?
Niitä tulee ja menee. Välillä menee joulupukki luudalla ja pääsiäisnoita petteri punakuonon johtamilla valjakoilla. Mitä milloinkin.
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Olen kapinallinen, kirjoitan tänne vaikka vasta ensimmäistä olutta nautin.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Olen huomannut, että kirkaita vetämällä saa paremman kännin ja ei ole ikävää vatsan turvotusta seuraavana aamuna.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Olen huomannut, että kirkaita vetämällä saa paremman kännin ja ei ole ikävää vatsan turvotusta seuraavana aamuna.
Saisiko kirkkailla myls Massan/Heikin tulokset näyttämään paremmilta? Jos saa niin voisi vetää mukavat aamupäiväkännit tuossa viikon päästä.
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Saisiko kirkkailla myls Massan/Heikin tulokset näyttämään paremmilta? Jos saa niin voisi vetää mukavat aamupäiväkännit tuossa viikon päästä.
Toivotaan, että tulokset ovat riittävän hyviä ettei täydy kännejä vetää. Tosin ensi viikolla pitää muutenkin mennä juomaan niin ainakin sitä voi sitten itse selitellä, jos sattuu menemään huonosti.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Vähän otin, mutta en mä nyt kännissä ole. Mitä nyt ihan normaalisti tähän aikaan päivästä.
 
Ylös