Sue_me
Well-known member
Vitutuksen täytyy olla kova jos kirjoittelee tänne selvinpäin ja muut on kauheesa känissä.Henkilökohtaisesti ei tunnu missään. Mutta kaikkia muita tulee vituttamaan.
Vitutuksen täytyy olla kova jos kirjoittelee tänne selvinpäin ja muut on kauheesa känissä.Henkilökohtaisesti ei tunnu missään. Mutta kaikkia muita tulee vituttamaan.
Osaa ees kirjottaakaa enää.Taaskin vasta kolmatta olutta juon. Mä mitään känisä o.
Mua ei vituta lainkaan. Eli muut ei siis ole kauheesa känissä.Vitutuksen täytyy olla kova jos kirjoittelee tänne selvinpäin ja muut on kauheesa känissä.
Ehkä ei kuitenkaan ihan kaikkia?Henkilökohtaisesti ei tunnu missään. Mutta kaikkia muita tulee vituttamaan.
Voi lähteä, jos ovat nuoria naisia.Hyi vittu. Ikinä ei saa sitten lähteä suomenruottalaisten/pampaslaisten/ruottalaisten kanssa viettämään sitzejä. Siellä voi nimittäin metsäsuomalainen tuntea olonsa hiukkasen ulkopuoliseks.
Kyllä mulla on tommosissa ihan kivaa ollut.Hyi vittu. Ikinä ei saa sitten lähteä suomenruottalaisten/pampaslaisten/ruottalaisten kanssa viettämään sitzejä. Siellä voi nimittäin metsäsuomalainen tuntea olonsa hiukkasen ulkopuoliseks.
Ei se näin jälkikäteen niin kamala ollutkaan. Mutta siellä aluks tuntukin aika paskalta.Kyllä mulla on tommosissa ihan kivaa ollut.
Nyt en enää tunne itseäni ulkopuoliseks.Soon illan isännän/emännän vika jos joku tuntee itsensä ulkopuoliseksi.
Käsittääkseni tuo koskee lähinnä turkulaisia.Hyi vittu. Ikinä ei saa sitten lähteä suomenruottalaisten/pampaslaisten/ruottalaisten kanssa viettämään sitzejä. Siellä voi nimittäin metsäsuomalainen tuntea olonsa hiukkasen ulkopuoliseks.
:frown:Käsittääkseni tuo koskee lähinnä turkulaisia.
Höh, sä olet juuri kaikkien ongelmien juuri. Sä dokaat halvalla himassa ja menet sitten baariin. Ja vingut kun koko kansan kukkahattutäti haluaa sulkea baarit aiemmin.Nyt alkaa olee sellanen semifiilis Viel puoltoista tuntia aikaa ennenku lähtö baariin! :alppu:
Mitä ihmettä? Paistaako tässä kateellisuus vai? Kyllä musta suurinosa valittaa et jos baarit menis jo kahdelta kiinni(Eli 1:30 pilkku) kun ulkomailla ollaan kuuteen tai seiskaan saakka! Nössöä sanon minä Noh onneksi Hesassa on jatkomestoja jotka on viidesta kahteentoista auki jos on pakko saada lisää meininkiä!Höh, sä olet juuri kaikkien ongelmien juuri. Sä dokaat halvalla himassa ja menet sitten baariin. Ja vingut kun koko kansan kukkahattutäti haluaa sulkea baarit aiemmin.
Myönnä?
Mä oon joskus ollut ulkomailla. Kerro missä päin baarit on kuuteen tai seiskaan auki? Tiedän, että jossain kello ei merkkaa mitään ja kapakka on auki 24/7/356 mutta kerro silti mitä maita tarkoitat?kun ulkomailla ollaan kuuteen tai seiskaan saakka!
Mikä osa? Pää? Iho? Kives?Kyllä musta suurinosa valittaa
ei tää mitään harjottelua mulla enää ole. Tosissani vetelen.Jees fiilis taas. Kohta kolmannet harkat!