Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Lienee opinnäytetyö? Ammattikorkeakoulun lopputyö, tai vastaava.Mikä vittu on oppari?
Lienee opinnäytetyö? Ammattikorkeakoulun lopputyö, tai vastaava.Mikä vittu on oppari?
Lienee opinnäytetyö? Ammattikorkeakoulun lopputyö, tai vastaava.
Voitelu sisäisesti. Mutta älä nyt hyvä mies 5W-40:stä ala kiskomaan kitusiin, se on meille roboteille.Tätä mä lähden nyt työstämään. Mites voitelu ettei kone leikkaa kiinni?
Montako akselia?Voitelu sisäisesti. Mutta älä nyt hyvä mies 5W-40:stä ala kiskomaan kitusiin, se on meille roboteille.
Oho, taisin paljastaa olevani ropontti.
Jaa. Vai niin. Hyräilen tässä yöllä afrikkalaista Kumbayjaata ja odottelen ärsyttävästi.Vihaan teitä KAIKKIA! Alan jakaa banneja ihan sattumanvaraistesti koska olen juonut kaliaa. Akoittanen itsestäni.
Afrikan tähti! Eli jackpot. IKIBANNI!Jaa. Vai niin. Hyräilen tässä yöllä afrikkalaista Kumbayjaata ja odottelen ärsyttävästi.
Opossumi. Nisäkäs austrailiasta.Mikä vittu on oppari?
Ikinä en olisi enempää voinutkaan toivoa! Nyt on hyvä mieli!Afrikan tähti! Eli jackpot. IKIBANNI!
Älä kiukuttele, syö vaikka jäätelöä. Jätski on hyvää. Voitais vaikka yhdessä jakaa parhaat jätskihetkemme? Laitanko kuvan privaan vai suoraan forumille?Vihaan teitä KAIKKIA! Alan jakaa banneja ihan sattumanvaraistesti koska olen juonut kaliaa. Akoittanen itsestäni.
Hienoa. Heräät siis aamulla Pirjof:na?Akoittanen itsestäni.
Voi vittu! Portasri herättänee väärän miehen.Hienoa. Heräät siis aamulla Pirjof:na?
Tai ainakin asuntosi tuoksuu pirjolle.
Suklaavadelmaunelmavene_sukkulana_veenukseen.jpgÄlä kiukuttele, syö vaikka jäätelöä. Jätski on hyvää. Voitais vaikka yhdessä jakaa parhaat jätskihetkemme? Laitanko kuvan privaan vai suoraan forumille?
Hups. Oli vähän väärä mutta jos tykkäsit niin laita privaa Mosselle.Suklaavadelmaunelmavene_sukkulana_veenukseen.jpg
Olihan tää nyt se priva?
No saitko itselles akkaa?:doubtful:Vihaan teitä KAIKKIA! Alan jakaa banneja ihan sattumanvaraistesti koska olen juonut kaliaa. Akoittanen itsestäni.