Sam
Muumipappa
Olen näköjään yksi forumin harvoista alkoholia käyttävistä aktiiveista
Juu ja niiden vapaiden sijaan en saa edes töissä:nope: :thumbdownJones sanoi:Johtuu vain siitä ettet pääse Tabermannin tussuvapaalle.
Myönnän tämän suhteen typeryyteni, enkä tajua lainkaan, mitä dom yrittää ilmaistaDominic sanoi:
Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:Sam sanoi:
Kohta kaksi litraa olutta kumottu, tekee terää todella ylitörkeän ylityöputken "päätteeksi"
USKON!!! Oikein rentouttavaa ja loistavaa iltaa sinulle Nyt olen juonut puolet Baron Trenek merkkisestä olusesta, ruoan kanssa. Tänään pitäisi vielä pari tuntia tehdä duunia:jaska:Vesku sanoi:Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:
Ehkäpä voi sanoa, että parit saunaoluet + muutamat paukut olen tänä oltana ansainnut!!! :thumbup: :thumbup:
Vaikka alkavan formulakauden kunniaksi Johnnie Walker Black Labelia muutamat siivut!! ... piti kyllä eilen jo yksi pieni siivu ottaa "hermolevoksi" ja Jannen mestaruudelle!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Siitä ei nyt väliä, että huomen aamulla voi olla olo :yuck: !!
Minähän olen käynyt muumimamman suihkussa jo yli kymmenen vuotta sitten:thumbup:Observer sanoi:No en tiiä peikosta mutta muumimamman ainakin ihan varmasti puolineljän aikaan diskossa kun lapset on hytissä nukkumassa.
Täällä oli tänään sellainenJones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful:
:thumbup:Jones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful:
Joooo,,,,, kaikki aikanaan!!:thumbup: Parin vkn o´päästä?:thumbup: :doubtful:Jones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful: