Sam
Muumipappa
Olen näköjään yksi forumin harvoista alkoholia käyttävistä aktiiveista
Juu ja niiden vapaiden sijaan en saa edes töissä:nope: :thumbdownJones sanoi:Johtuu vain siitä ettet pääse Tabermannin tussuvapaalle.![]()
Myönnän tämän suhteen typeryyteni, enkä tajua lainkaan, mitä dom yrittää ilmaistaDominic sanoi:
Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:Sam sanoi:
Kohta kaksi litraa olutta kumottu, tekee terää todella ylitörkeän ylityöputken "päätteeksi"
USKON!!! Oikein rentouttavaa ja loistavaa iltaa sinulleVesku sanoi:Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:
Ehkäpä voi sanoa, että parit saunaoluet + muutamat paukut olen tänä oltana ansainnut!!! :thumbup: :thumbup:
Vaikka alkavan formulakauden kunniaksi Johnnie Walker Black Labelia muutamat siivut!! ... piti kyllä eilen jo yksi pieni siivu ottaa "hermolevoksi" ja Jannen mestaruudelle!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Siitä ei nyt väliä, että huomen aamulla voi olla olo :yuck: !!
Minähän olen käynyt muumimamman suihkussa jo yli kymmenen vuotta sitten:thumbup:Observer sanoi:No en tiiä peikosta mutta muumimamman ainakin ihan varmasti puolineljän aikaan diskossa kun lapset on hytissä nukkumassa.![]()
Täällä oli tänään sellainenJones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful:
:thumbup:Jones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful:
Joooo,,,,, kaikki aikanaan!!:thumbup: Parin vkn o´päästä?:thumbup: :doubtful:Jones sanoi:Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful: