Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olen näköjään yksi forumin harvoista alkoholia käyttävistä aktiiveista:confused:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Dominic sanoi:
Myönnän tämän suhteen typeryyteni, enkä tajua lainkaan, mitä dom yrittää ilmaista:confused:

Kohta kaksi litraa olutta kumottu, tekee terää todella ylitörkeän ylityöputken "päätteeksi"

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kai tänne voi postata vaikka vieläkin tuntuu eilinen ryyppääminen päässä ja tervettä uhoa löytyy!!!! Täytyy yrittää olla provosoitumatta. Varsinkin tuolla tietokonepuolen Linux keskustelussa tekisi mieli sivaltaa sanan säilällä, mutta toistaiseksi en ole sortunut.

Vesku

Maatalousneuvos
Sam sanoi:

Kohta kaksi litraa olutta kumottu, tekee terää todella ylitörkeän ylityöputken "päätteeksi"
Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:

Ehkäpä voi sanoa, että parit saunaoluet + muutamat paukut olen tänä oltana ansainnut!!! :thumbup: :thumbup:

Vaikka alkavan formulakauden kunniaksi Johnnie Walker Black Labelia muutamat siivut!! ... piti kyllä eilen jo yksi pieni siivu ottaa "hermolevoksi" ja Jannen mestaruudelle!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Siitä ei nyt väliä, että huomen aamulla voi olla olo :yuck: !!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vesku sanoi:
Arvaat varmaan, miltä tuntuu, kun noin 1.5 kk stressi + "työputki" takana juuri nyt!!!! Viimeinen veroasiakas lähti just!!!!:thumbup:

Ehkäpä voi sanoa, että parit saunaoluet + muutamat paukut olen tänä oltana ansainnut!!! :thumbup: :thumbup:

Vaikka alkavan formulakauden kunniaksi Johnnie Walker Black Labelia muutamat siivut!! ... piti kyllä eilen jo yksi pieni siivu ottaa "hermolevoksi" ja Jannen mestaruudelle!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Siitä ei nyt väliä, että huomen aamulla voi olla olo :yuck: !!
USKON!!! Oikein rentouttavaa ja loistavaa iltaa sinulle :) Nyt olen juonut puolet Baron Trenek merkkisestä olusesta, ruoan kanssa. Tänään pitäisi vielä pari tuntia tehdä duunia:jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenna Tukholmaan lasten kanssa :) Toivottavasti nähdään muumipeikko laivalla:)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Observer sanoi:
No en tiiä peikosta mutta muumimamman ainakin ihan varmasti puolineljän aikaan diskossa kun lapset on hytissä nukkumassa. :D
Minähän olen käynyt muumimamman suihkussa jo yli kymmenen vuotta sitten:thumbup:

Vesku

Maatalousneuvos
Jones sanoi:
Jokos kohta pitäis se saunailta järjestää?:doubtful:
Joooo,,,,, kaikki aikanaan!!:thumbup: Parin vkn o´päästä?:thumbup: :doubtful:
:D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nyt tunnen olevani kykeneväinen postaamaan tänne. Mikä meininki näin vkonlopun alla?

Kaksi tyttöä kämpillä ja huomenna treffit.. Hömmm... Hyvä yhdistelmä kertakaikkiaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oli pakko ottaa pari saunakaljaa, mutta vieläkään ei ole fiilikset rauhoittuneet duunin takia:nope:

Huomenna sitten pari enemmän ja lauantaina ei yhtään, kun pitää sunnuntaina mennä töihin jo ennen aamuviittä:eek: :jaska: Perinteet jatkuu ja töitä tehdään hornuloiden aikana:D