Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sam: Otan osaa:(

Minä täällä jatkan juomista tyttöjen kaa ja kohta baariinkin vielä.
Kyllä vaan tämä toinen tuoksui hyvältä. Pitää jo harkita jättäisinkö huomiset treffit väliin;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Baarista tultu.. Oli taas niin henkevät keskustelut, mutta jätin jatkomissiot siihen, kun huomenna pitäisi olla skarppina puolilta päivin Kuopion tytön tullessa kaupunkiin.. Hömmm... Ei osaa nukuttaa.. Prkl!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Nyt tekisi mieli vetäistä känöset, mutta jäänee silti väliin. Kolmen olusen jälkeen ei tunnu työmurheet irtaantuvan:( ´Noh, sauna on jo lämpenemässä ja lapsetkin nukkuvat. Eiköhän tässä ehdi tällä viikolla hetken rentoutumaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Älkääs höpsötelkö. Lähden metsästämään tyttöä, joka taluttaa koiria..
Formulat kait tulee valvottua ja katsottua. Katsoo mitä siitäkin tulee..jaajaaa...

Jatkoja kaikille, *kippis!*
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Huomenta Suomi. Ilta meni aivan vituksi (negatiivisessa mielessä), mutta olenpahan saanut olevani täyskyrpä (positiivisessa mielessä)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
heräsin sohvalta siinä vaiheessa kun haastattelivat kolmea parasta ja laitoin tekkarin kiinni :mad_old: :jaska:


ja nyt nukkumaan
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Otin muutaman oluen illalla. Menin nukkumaan. Parempi puolisko herätti katsomaan aika-ajot. Ja minähän katsoin. :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pienien Jägereitten ja punaviinien jälkeen menin koisaamaan, mutta mulla oli herätys päällä. Onneks vaimokekin heräsi eikä saanut enää unta:rolleyes:

Tänä iltana sama homma, herätys päälle kisaa varten (aika-ajoja ei kannata katsoa suurien erojen takia). Mutta sitä ennen saunaa, punkkua ja pienet salmarit starteriksi.:alppu:
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Otin pullon Merklot & Cabernet 2002 -punkkua pihvin kera. Oli varmasti hyvää. Ainakin maistui ihan ok.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Tose sanoi:
Otin pullon Merklot & Cabernet 2002 -punkkua pihvin kera. Oli varmasti hyvää. Ainakin maistui ihan ok.
Chileläistäkö:confused: Itse avasin Santa Carolina Cabernet Sauvignonin 2003 Chilestä; maukas ja mukavan vanilijainen, herukkainen Cabernet, aavistuksen tanniininen ja kuiva vielä tosin:thumbup:



Chileläiset viinit ovat muuten Alkon myydyimpiä viinejä, eli niitä myydään eniten!

Ennen espanjalaisia viinejä myytiin eniten:p
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
312T4 sanoi:
Chileläistäkö:confused: Itse avasin Santa Carolina Cabernet Sauvignonin 2003 Chilestä; maukas ja mukavan vanilijainen, herukkainen Cabernet, aavistuksen tanniininen ja kuiva vielä tosin:thumbup:

Eihan tuon ikaista sovi viela avata... :rolleyes:

Itse en alle 3-vuotiaaseen punkkuun kylla koske, paitsi ehka lounkessa ja lentokoneessa... :nope:
 
Ylös