312T4
Lehtori
EI IKINÄ! En osta peestä olevaa viiniä
Aattelit että on muuten vaan kookaskouvotsvoni sanoi:Homma meni väärään suuntaan jo alusta lähtien... tytön kanssa eksyttiin kämpille ja *K-18*...sen jälkeen ilmoitti, että on KAHDEN LAPSEN ÄITI JA KOLMAS TULOILLAAN!!! VOI HERRAMUNJEE!!! Että kyllä olisi pitänyt pysyä neljän seinän sisässä tänään vaikka selvinpäin, kun osaan valita seuralaiseni mallikkaasti.
Mitenkäs voit olla asiasta täysin varma, ellet itse hoida tuotantoa alusta loppuun312T4 sanoi:EI IKINÄ! En osta peestä olevaa viiniä
Ei ollut. Eihän se parin kuukauden raskaus näy vielä missään.Mutku sanoi:Aattelit että on muuten vaan kookas
Pünkküa ja salmaria ja konjakkia.Sam sanoi:Kippis:alppu:
Yksi olut piti ottaa
Aion pitäytyä pelkässä oluessa, eikä sitäkään paljoa tänään.Jones sanoi:Pünkküa ja salmaria ja konjakkia.
Kannatta Sam hyvä lukea viinikirjoja, niin pääsee jyvälle hyvälaatuisista ja varmoista viineistä ja tuottajista! Lisäksi kun olet juonut viinejä vyosikymmenen ajan, niin sitä oppii kummasti varomaan huonoja viinejä! Tosin joskus on kiva juoda huonoa viiniä, niin voi hämmästellä, kuinka huonoja viinejä sitä onkaan olemassaSam sanoi:Mitenkäs voit olla asiasta täysin varma, ellet itse hoida tuotantoa alusta loppuun
Kun pullon kyljessä lukee Australia, Chile tai South Africa niin minä innostun.:ahem:312T4 sanoi:Kannatta Sam hyvä lukea viinikirjoja, niin pääsee jyvälle hyvälaatuisista ja varmoista viineistä ja tuottajista! Lisäksi kun olet juonut viinejä vyosimymmenen ajan, niin sitä oppii kummasti varomaan huonoja viinejä! Tosin joskus on kiva juoda huonoa viiniä, niin voi hämmästellä, kuinka huonoja viinejä sitä onkaan olemassa
Chile on tasaisen varmaa aluetta, mutta Ransaka on miinakenttä! Älä osta alle kahdeksan euron hintaista ranskalaista punkkua - se voi olla niin sanottua paskaa! Ranskalaisista viineista kannattaa ostaa kallista tai varmojen tuottajien merkkejä, kuten Mouton Cadettia/ Bouchard Peren burgundia!Jones sanoi:Kun pullon kyljessä lukee Australia, Chile tai South Africa niin minä innostun.:ahem:
Toki muualtakin löytyy ihan hyviä viinejä, mutta helpommin menen harhaan. Esim. Ranska on mulle aivan mahdoton, ja Espanjasta ei juuri muu putoo mulla kuin Härän veri.
Voimakas ja pippurinen punkku:ahem:Jones sanoi:Lindemanns Bin 50 Shiraz 2004 on työn alla. Kelpo punkku rapiat alle 10€.
En minä ainakaan:frown:AJ sanoi:Saiko kukaan tosta selvää, että kävikö Kouvari baaris vai ei?