Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
kouvotsvoni sanoi:
Homma meni väärään suuntaan jo alusta lähtien... tytön kanssa eksyttiin kämpille ja *K-18*...sen jälkeen ilmoitti, että on KAHDEN LAPSEN ÄITI JA KOLMAS TULOILLAAN!!! VOI HERRAMUNJEE!!! Että kyllä olisi pitänyt pysyä neljän seinän sisässä tänään vaikka selvinpäin, kun osaan valita seuralaiseni mallikkaasti.
Aattelit että on muuten vaan kookas ;)
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Sam sanoi:
Mitenkäs voit olla asiasta täysin varma, ellet itse hoida tuotantoa alusta loppuun:confused:
Kannatta Sam hyvä lukea viinikirjoja, niin pääsee jyvälle hyvälaatuisista ja varmoista viineistä ja tuottajista! Lisäksi kun olet juonut viinejä vyosikymmenen ajan, niin sitä oppii kummasti varomaan huonoja viinejä! Tosin joskus on kiva juoda huonoa viiniä, niin voi hämmästellä, kuinka huonoja viinejä sitä onkaan olemassa:p
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Kannatta Sam hyvä lukea viinikirjoja, niin pääsee jyvälle hyvälaatuisista ja varmoista viineistä ja tuottajista! Lisäksi kun olet juonut viinejä vyosimymmenen ajan, niin sitä oppii kummasti varomaan huonoja viinejä! Tosin joskus on kiva juoda huonoa viiniä, niin voi hämmästellä, kuinka huonoja viinejä sitä onkaan olemassa:p
Kun pullon kyljessä lukee Australia, Chile tai South Africa niin minä innostun.:ahem:

Toki muualtakin löytyy ihan hyviä viinejä, mutta helpommin menen harhaan. Esim. Ranska on mulle aivan mahdoton, ja Espanjasta ei juuri muu putoo mulla kuin Härän veri.;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lindemanns Bin 50 Shiraz 2004 on työn alla. Kelpo punkku rapiat alle 10€.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Jones sanoi:
Kun pullon kyljessä lukee Australia, Chile tai South Africa niin minä innostun.:ahem:

Toki muualtakin löytyy ihan hyviä viinejä, mutta helpommin menen harhaan. Esim. Ranska on mulle aivan mahdoton, ja Espanjasta ei juuri muu putoo mulla kuin Härän veri.;)
Chile on tasaisen varmaa aluetta, mutta Ransaka on miinakenttä! Älä osta alle kahdeksan euron hintaista ranskalaista punkkua - se voi olla niin sanottua paskaa! Ranskalaisista viineista kannattaa ostaa kallista tai varmojen tuottajien merkkejä, kuten Mouton Cadettia/ Bouchard Peren burgundia!

Niissäkin on toki vuosikertavaihtelua!

Australialaiset ovat aina hedelmäisiä ja mutkattomia, ehkä hieman persoonattomia; Etelä-Afrikkalaisia en ole juonut pitkään aikaan!

Espanja on tasaisen laadukas alue, varsinkin Rioja, mutta aika kalliita nuo Riojan viinit ovat nykyisin! Toinen hyvä ja halvempi alue on Valldepenas, joka on OK! Penedes on laatua, mutta kallista! Penedesin Torresin viineihin voit luottaa
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kwv Pinotage tai cabernet rypäleellä:ahem:

Merlotista tulee mulle päänsärky. Riippumatta valmistajasta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Selvinpäin postaus, mutta...suuntana baari. Enää mietintä mitä pistän päälle. Jos nyt pysyisin selvempänä, enkä törmäisi johonkin kolmatta lasta odottavaan naiseen:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pelottavaa, ettei kukaan ole sitten viime postaukseni mitään tänne kirjoittanut:nope:

Kuntoilu jatkuu ja viinanjuonti...myös:(

Kohta taistelen tuulimyllyjä vastaan, koska ARMEIJANI (eli yksi tyttö) näyttää lopettavan kuntoilun ja siirtyvän mallasjuomien pariin täysin:(

Mutta...tästä vielä noustaan! Huomenna kuntoilemaan ja muuttoavuksi aamusta lähtien, vaikka tulisi sydäri:ahem:
 
Ylös