Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Koitin sitten äsken puhkua viunamittariinkin. Ei onnannut, tossa on maksimi 1.3 romillea ja mulla meni samantien pohjaan. En usko että olen niin lärvit. Toisaalta, mulla ei ole aavistustakaan kuinka lärvit on jos puhaltaa 1.3. Ohjeet on vaan epsanjaks enkä tajua niistä mitään. En viitti herättää eukkoakaan; "Hei, tuuppa vähän tulkkaamaan mulle niin saadaan selville kuinka wasted oon!". :D
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
"I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains "

Jep. Tiedättekö, olen 3kk kohta pitänyt kriisiä siitä, että olen liian vanha. 10kk liian vanha. Tänään sainkin selville, että mä olenkin 9vuotta liian nuori. :nope: Nyt alan olla sit jo niin rikki, että tämän on nyt kyllä loputtava..

"All we do is make up
Then break up
Why don't we wake up
And see

When love hurts
It won't work
Maybe we need some time alone
We need to let it breathe"

Mihinkään ei sitten voi enää luottaa. Uniseurani menee muka aamulla aikaisin töihin. Ihankun olisi ollut pienintäkään mielenkiintoa a. herätä ihan tajuaikaisin aamulla b. jäädä yksin epäkotiin nukkumaan. Voisi sekin poika miettiä työvuorojaan vähän tarkemmin, mulla oli oikeasti kriisiahdistussurutila ja hän aikoo silti olla inhoittava. Mun mielestä hänen olisi pitänyt jotenkin pelastaa minut. Tai jotain.
Odotellessani taksia miljoonapakkasessa ½h (kannattaa antaa puhelimen akun loppua, ei taksin tilaaminen nyt niin kätevää oikeasti olisikaan...) neljän aikaan aamuyöllä hameessa ja saappaissa (kyyyylmääät) päätin, että skarppaan. Oikeasti.


"I know she loves you
So I understand
I'd probably be just as crazy about you
If you were my own man
Maybe next lifetime
Possibly
Until then old friend
Your secret is safe with me"

Skarppaamiseen liittyy yksi ehto. Ei poikia. Varattuja tai sinkkuja. Ei. Ainakaan hetkeen.

Muuten oli kyllä varmasti ihan kiva ilta. Tai no ei. Mua luultiin taas vaikka ja miksi. Muutan kohta ihan suosiolla norjaan tai gotlantiin. Mutta nyt nukun. Kaunista unta. Ei minua ihan kyllä edes väsyttäisi, mutta kuitenkin. *puss*
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Jep, alan kohta vajota itsesääliin.Eilisilta sai tämän oudon säätökuvion viellä miljoonasti oudommaksi.
Minulla on jotenkin ennakkoaavisteluja asianlaidasta :eek: ...kysyn vaan jälleen... Oliko aivan pakko?
 
Ylös