312T4
Lehtori
Mullakait menee aina päähän jo eka olut
niinku: kurkusta ylös?312T4 sanoi:Mullakait menee aina päähän jo eka olut
Ulkomaalaisystäväni mukaan: "Juopotella helvetisti".Myllis sanoi:Mitas nyt tehdaan?
En ollut vielä tuolloin kännissä. Sen jälkeen otin NOIN 3dl viinaa ja euron tuoppeja ja ja... tuli sit toinen ilta putkeen, kun lensin baarista :alppu: :thumbfh:Mutku sanoi:tähän pitäisi tietysti kuitata, että viidestäkö kaljasta sää känniin tuut?!?!
öhöhöhöhöö
Vedetään turpaan!Myllis sanoi:Mutku ne hairitsee...
Mitas nyt tehdaan?
eli väärä toikki siinä vaiheessakouvotsvoni sanoi:En ollut vielä tuolloin kännissä.
Pientä hutikan oloista oli ilmoilla jo tuolloin :frown: :alppu:Mutku sanoi:eli väärä toikki siinä vaiheessa
Kunahn muisttat etes suurpiiitreisen artikyuloinnin niin sä oot vahvoiella!kouvotsvoni sanoi:Viddu! te ette osaa köäyttää tätä toikkia!
Olen juonut hyvin poaljon ja ntyt vielä kiikarissa on nainen, jolla fiksut jutut. Kuka nyt sellailsialia? loppupelissä kaipaisia nainnin yhdeydessä? Tulisi jo tupakalta yupöys åstbrkkrrlys....
Viis artikuloinnilsta kuyn tajuat jotta olen humalassa.burb sanoi:Kunahn muisttat etes suurpiiitreisen artikyuloinnin niin sä oot vahvoiella!
Squmi on paras tajutkaa se!kouvotsvoni sanoi:Viis artikuloinnilsta kuyn tajuat jotta olen humalassa.
Senhän kaikki tietää jo! :frank:burb sanoi:Squmi on paras tajutkaa se!
kouvotsvoni sanoi:Senhän kaikki tietää jo! :frank: