Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Makkonen

Guest
Tänään meni pullo Urhoa, ja pullollinen tummaa Velkoa. Riittää tälle päivälle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
6.Olvi ja mielessä vain pyörii... monikin ikävä asia :( ...tosin yksi plussa mielessä, toivon jotta Tampereen tytön treffit menevät putkeen :thumbup:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
...Tai parempi etten sanokkaan mittään, vai pitäiskö sanoa niin kuin lapinlahden lintujen sarjassa kun -että mittee työ tuommottia kyselettä, minun yksityisasiat muille kuulu, ja suattaapi olla niinnii ja suattaapi olla olematta. Vaan kun mie oisin niin ilonen, vuan kun minä oon niin surullinen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeinen opteuslapsi menossa...eli täytän 12.lapsen Pyhällä hengellä.

Kaveritytön treffit olivat menneet menneet vituraksi...odotetusti, joten luokseen Tampereelle tulen vkonlopuksi. Kattoo josko Alppuakin näkisi sillan alla :alppu:

Sittten tapaus Jyväskylä...ei kuulunut uutisia...alan melkein huolestua :(
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeinen olut edelleen...kyyneleet valuvat silmistä. Ehkä parempi nukkua ennenkuin valtaavat silmäni :frown:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olut loppui...koetan piristyä vaikkei... kaveriot treffit menneet putkeen, vetäisin hylsyn kokeesta, kaverista ei ole kuulunut mitään, enkä osaa olla 100varma onko elossakaan etc jne yms etc jne yms...

Jatkakaa parempaa rataa ilman alkoholia mieluiten :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No helvata. TAAS minä täällä toikissa.

En ole vielä humalassa, mutta illan ohjelma on...

6pack olutta, 2.5dl tequilaa, boolia...ja sitten kattoo mistä sitä herää.

Nyt pitää lähteä juomaan. Soon moro ja sunnuntaina sateinen Hockenheim :alppu:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Pikkujouluihin sitten taitaa tulla lähdettyä. Alustukseksi kääpiömäyräkoira,sitten Rossoon muutamalle siiderille ja sitten menox.

Tonttuilemaan siitä,mars,,,mars!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Pari viikkoa tässä on mennyt "kuivin suin", hoitsujen pikkujoulussa olin viikko sitten kuskina... Glögiä oli varmaan 5 litraa ja boolia 25 litran astia. Piti lähteä kesken pois tämmöisen vakaan maalaispojan... :eek:

Tälle illalle vähän glögiä ja parit oluet saunan päälle, ei sen enempää!

MCMike! Pidähän lystiä! :thumbup:
 

samsii

Active member
Liittynyt
4.2.2005
Viestit
37
Sijainti
mettä
Tähä kai se ois pitännä kirjotella nuo ekakki kirjotukset, mut men nyt mualle. Joka tapauksessa taas koneen äärellä tätä enne muutaman päivän "radalla" ja viel taitaa par päivää mennä.
 
Ylös