Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei tipu mullekaan mendoza eikä merlotit.

Yleensä pidän kapernee savinjoo, karmenere ja pinotaake marjoista tehdyistä viineistä.

Merloteista mä saan päänsäryn.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Moe Szyslak sanoi:
Ei tipu mullekaan mendoza eikä merlotit.

Yleensä pidän kapernee savinjoo, karmenere ja pinotaake marjoista tehdyistä viineistä.

Merloteista mä saan päänsäryn.
Kabernee savinjoo on parsa :D :thumbup:

Näin on :ahem:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Hei. Miksiköhän poikaihmisistä tulee aina kovin paljon kiinnostavampia siinä vaiheessa, kun he päättävät tanssia toisen tytön kanssa? :nope: Onneksi juttu on edelleen vielä tuossakin vaiheessa pelastettavissa (useimmiten), mutta silti... :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Hei. Miksiköhän poikaihmisistä tulee aina kovin paljon kiinnostavampia siinä vaiheessa, kun he päättävät tanssia toisen tytön kanssa? :nope: Onneksi juttu on edelleen vielä tuossakin vaiheessa pelastettavissa (useimmiten), mutta silti... :rolleyes:
Pelastettavissa? Mihinkä suuntaan?

Olen kyllä huomannut itsekin, että sitä enemmän liehittelijöitä olisi, mitä enemmän vaikutan varatulta (tai olen) :jaska:

Tupareihin 5 yötä ja sit ratkean :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Lopulta se olin minä, joka sai minttupusuja pojalta ja kärttyisiä katseita siltä tytöltä. :p
Itsehän tuollaisessa tilanteessa saan vain kiukkua osakseni kummaltakin :doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt uusi yritys. Jos on rahaa ja baari auki, niin yksi, tai kaksi...tai kahdeksan tulee juotua tänä iltana :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Kuitataan nyt tähänkin. Kännin tuntomerkkejä olotilani tuskin täyttää, mut promilleja löytynee alle yhden. Tissuteltua on tullut jälkeen saunan, mut ei mitään mahdottomia...
Samoin :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
1.pullo Olvia lähti tyhjentymään.

12pack olkoon opetuslapsi-katraani ja täytän HEIDÄT yksi kerrallaan Pyhällä hengellä :ahem:

*röyh*
 
Ylös