Kabernee savinjoo on parsa :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Ei tipu mullekaan mendoza eikä merlotit.
Yleensä pidän kapernee savinjoo, karmenere ja pinotaake marjoista tehdyistä viineistä.
Merloteista mä saan päänsäryn.
:ahem: Lehtori KERRANKIN puhuu asiaa. :thumbup:312T4 sanoi:Kabernee savinjoo on parsa :thumbup:
Näin on :ahem:
Pelastettavissa? Mihinkä suuntaan?Cinderella007 sanoi:Hei. Miksiköhän poikaihmisistä tulee aina kovin paljon kiinnostavampia siinä vaiheessa, kun he päättävät tanssia toisen tytön kanssa? :nope: Onneksi juttu on edelleen vielä tuossakin vaiheessa pelastettavissa (useimmiten), mutta silti...
Lopulta se olin minä, joka sai minttupusuja pojalta ja kärttyisiä katseita siltä tytöltä.kouvotsvoni sanoi:Pelastettavissa? Mihinkä suuntaan?
Itsehän tuollaisessa tilanteessa saan vain kiukkua osakseni kummaltakin :doubtful:Cinderella007 sanoi:Lopulta se olin minä, joka sai minttupusuja pojalta ja kärttyisiä katseita siltä tytöltä.
Sä tapailet vääriä tyttöjä.kouvotsvoni sanoi:Itsehän tuollaisessa tilanteessa saan vain kiukkua osakseni kummaltakin :doubtful:
Ainahan minä tapaan VÄÄRIÄ tyttöjä...pitäisköhän kohta siirtyä m..ttu tana :jaska:Cinderella007 sanoi:Sä tapailet vääriä tyttöjä.
*hali*kouvotsvoni sanoi:Ainahan minä tapaan VÄÄRIÄ tyttöjä...pitäisköhän kohta siirtyä m..ttu tana :jaska:
Sama takaisinCinderella007 sanoi:*hali*
me ollaan vain niin söpöjä ja suloisia.kouvotsvoni sanoi:Sama takaisin
Ainakin toinen meistäCinderella007 sanoi:me ollaan vain niin söpöjä ja suloisia.
SamoinIl Tempo Gigante sanoi:Kuitataan nyt tähänkin. Kännin tuntomerkkejä olotilani tuskin täyttää, mut promilleja löytynee alle yhden. Tissuteltua on tullut jälkeen saunan, mut ei mitään mahdottomia...