Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Huomenta.

Kirjoitetaanpa tänne hieman Kinderin päiväkirjaa. Tai aamuyökirjaa. Ja ihanku tämä mikään kirja olisi. KUITENKIN...

Hassu ilta.

Illan alkuasetelma, korridorfest, paras kaveri, parhaan kaverin kaveri, joka ei tykkää lainkaan minusta, ja kaveri, joka yritti myrkyttää poikaystävänsä :p

-aloitetaan ilta pussailemalla parhaan ystäväni kanssa. Tytön siis. En tiedä mitä, mut ei ollut mun vika. Ja ei, ei taas mitään pusupusu-olet-söpö, vaan hånglausta. :nope:

-Saadaan yksi kaveri ärsytettyä olemalla vaikea ja olematta löytämättä hänen avaimiaan. (tai oikeastaan, kun en vaan ihan ehtinyt olla samassa paikassa oikeaan aikaan...) :frown:

-Synttäripoika. Kouvo, lupasin, ylittää sen yli ½tunnin rajan. Mutta kyllä tämä taas nähtiin... :jaska:

-Ollaan odotettu tunnelbanaa kaverin kanssa nauraen maassa istuen. Kaaduttiin. Humalalla ei OIKEASTI ollut mitään tekemistä tän kanssa. On se kivaa kun on sen viisitoista.. :nope:

-bongataan tunnelbanaa vaihaessa ja kaverista erotessa poika, jolle sit tyhmänä annetaan mun kaverin numero. Tämähän oli tämä melkein-samat-puhelinnumerot-juttu. No jaa... :jaska:

-turvallisuussääntö nr3. Matkustetaan lopulta kotiin samalla taksilla 4 vieraan pojan kanssa. Mukavia ja kilttejä poikia olivat, mutta silti. EI NÄIN, kuten me kaikki kait tiedämme. :nope:

Lopulta kotona ja nukkumaan. Forumin kautta tietenkin :rolleyes: Koko iltahan vedettiin läpi 2 viinilasillisen ja bissen avulla, ei enempää. Ja nuuskaa kului niin että tekee ihan pahaa :yuck: Lupasin itselleni ja ystävälle, että tästä lähtien juhliessani juon niin paljon alkoholia että nukahdan/oksennan koko illan, niin en ehdi/jaksa/kykene tuollaiseen säätämiseen. Mulle bileväsymystila on pahempi kuin humala

Koskakohan sitä oppii skarppaamaan ja muistaa, että on vanhempi kuin sen kuusitoista, ja et voisi vähän edes yrittää olla edustava. Vaikka nätti olin. Uusi ihanainen hame :ahem:

*KAUNISTA UNTA*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Cinderella007 sanoi:
Koskakohan sitä oppii skarppaamaan ja muistaa, että on vanhempi kuin sen kuusitoista, ja et voisi vähän edes yrittää olla edustava.
Sitten kun täyttää 17 :doubtful: :rolleyes: :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä olen kyllä nähnyt erilaistakin käyttäytymistä.

Siis sekä miehiltä että naisilta.

Mä käyttäydyn kuin akat, näköjään :confused: :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Tottakai on erilaisia. Ei mikään asia ole niin, että KAIKKI tai AINA tai EI KOSKAAN tai EI KUKAAN jne.
Mä taisin TAAS :jaska: kerran ilmaista itseäni huonosti :confused:

Tarkoitin siis että minun lähipiireissäni ei olla hirveesti kehuttu kännissä örveltämistä. Eikä siinä paljoa ole kehumistakaan.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Mä taisin TAAS :jaska: kerran ilmaista itseäni huonosti :confused:

Tarkoitin siis että minun lähipiireissäni ei olla hirveesti kehuttu kännissä örveltämistä. Eikä siinä paljoa ole kehumistakaan.
Minua taas ihmetyttää, kun töissäkin kuulee viisikymppisten kehuvan juomajutuillaan ihan kuin 15-vuotiaat :nope: :yuck:
Ei pahemmin nappaa käydä firman pippaloissa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Minua taas ihmetyttää, kun töissäkin kuulee viisikymppisten kehuvan juomajutuillaan ihan kuin 15-vuotiaat :nope: :yuck:
Ei pahemmin nappaa käydä firman pippaloissa.
Mehän, duunaraitten toivomuksesta, päätettiin skipata koko pikkujoulut.

On muuten harvinaisen tylsät bileet. :ahem:
 

Makkonen

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Mehän, duunaraitten toivomuksesta, päätettiin skipata koko pikkujoulut.

On muuten harvinaisen tylsät bileet. :ahem:
Mä oon viidentoista vuoden aikana ollut kerran firman pikkujouluissa, ja se riittää mulle. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta ne on pidetty laivalla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
7.olut loppusuoralla. Nushimis-lakko pitää, jo 7.päivä jörnyämättä. Otan lakon tosissani, toisin kuin te. NIH!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
9.olutta juotu. Laskuhumala valtaa mielialaa. Soitin tänään yli tunnin puhelut Tampereelle...kait siinä päivän annos. Jos sitä huomenna saisi Jyväskylästä postia...ja eestyisi verotoimistoon...ja saisi muuton loppuun ja... vaikka mitä, kunhan en vaan pimpsaa saa edelleenkään (vai onko kumpikaan NIISTÄ YHDISTÄ löytänyt seuralaisen?) VAUHTIA SAATTTTANA!!!!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Parit kolmet siivut tätä ensin ennen saunaa, sitten saunakaljat ( samat tsekit mitä edellisellä kerralla) saunomisen lomassa ja sitten ei olekaan enää makuaisti ihan terävimmillään... Vaikka Olvia :D

 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

312T4 sanoi:
Huomaan juovani lauantai-iltana huonoa punaviiniä, nimittäin argentiinalaista Mendozaa :nope: :thumbdown
Mikäs Mendozassa mättää ? Moon sitä joskus juonu juustotarjottimen kyytipoikana. Tai siis niiden juustojen, jotka olivat siinä tarjottimella.

Itsehän en ole mikään viinituntija, joten haluaisin tietää viiniharrastajan mielipiteen siitä, notta miksi Mendoza ei maistu.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Il Tempo Gigante sanoi:
Mikäs Mendozassa mättää ? Moon sitä joskus juonu juustotarjottimen kyytipoikana. Tai siis niiden juustojen, jotka olivat siinä tarjottimella.

Itsehän en ole mikään viinituntija, joten haluaisin tietää viiniharrastajan mielipiteen siitä, notta miksi Mendoza ei maistu.
Se on liian mehumainen ja karvas, se ei toisinsanoen maistu oikealle viinille! Lisäksi siinä on liikaa makeutta ja huono tasapaino! Rypäleen hedelmää viinissä ei ole nimeksikään :nope: Samoin tuoksu puuttuu kokonaan ja jälkimaussa ei ole muuta kuin karvautta, eli viini jättää suuhun huonon maun :nope:

Olen juonut Mendozaa ennenkin, mutta ei se ole ennen näin huonoa ollut - kyseessä voi olla toki huono pullokin :confused:

Mutta kyseessähän on vain makuasia!
 
Ylös