AJ
Well-known member
AJ sanoi:Eikös valvottu yö vastaa vähintään puolta promillea?
Taas puolen romillen känässä siten.
AJ sanoi:Eikös valvottu yö vastaa vähintään puolta promillea?
Miten sulla noin niinkuin muuten meneeAJ sanoi:Taas puolen romillen känässä siten.
Sam sanoi:Miten sulla noin niinkuin muuten menee
Minä otin juuri yhden Kilkennyn.
Jaksamisia.AJ sanoi:Hyvin mulla menee. Valvottuja öitä...univelkaa...ressiä... paskaaks tässä!
Sam sanoi:Jaksamisia.
Täällä on lasten ruokinnan jälkeen vuorossa saunan pesu.
312T4 sanoi:Söin pizzaa ja join viiniä lasillisen, nukuin ja nyt on outo olo :frown:
AJ sanoi:Täällä vedetään kohta tortilloja, kietaistaan eukko kainaloon ja katotaan jotain yhdessä töllöstä.
Mulla on kanssa vapaa viikonloppu vko 8. Sitten meneekin useampi viikko joka Hangossa tai töissä lauantai.Sam sanoi:Minä taas olen usein lasten kanssa itsekseni kotona. Kiitos puolison vuorotöiden. Yllättäen taas viikonlopuksi mulle kolmen illan lastenvahtivuorot.
Ja nyt vihdoin sitä saunaa pesemään. Tunti mennee :thumbfh: Täytyy ottaa Karhu tai kaksi voimia antamaan.
Il Tempo Gigante sanoi:HAA !
Samat rituaalit meillä usein lauantaisin. Paitsi että tuo keskimmäinen osio... no olkoon kertomati.
Hyvää lauantaita.
Tulihan tuota eksyttyä sitten jatkoille ja nyysittyä viunoja taskun täydeltäkouvotsvoni sanoi:Olen kännissä ja lähinnä vituttaa. En ihan heti lähde kavereitten kanssa juomaan :thumbdown
Aivan varmasti myös joit jotain, etkä kaatanut kaikkea taskuihin!kouvotsvoni sanoi:Tulihan tuota eksyttyä sitten jatkoille ja nyysittyä viunoja taskun täydeltä
Taskuihin tietty kaikki tyhjensin, koska olisi tyhmää palauttaa pulloja joissa on juomista jäljellä. :thumbdownAJ sanoi:Aivan varmasti myös joit jotain, etkä kaatanut kaikkea taskuihin!
Sait vähän taskurahaa?kouvotsvoni sanoi:Taskuihin tietty kaikki tyhjensin, koska olisi tyhmää palauttaa pulloja joissa on juomista jäljellä. :thumbdown
Ostan niillä sitten viinaa :alppu:AJ sanoi:Sait vähän taskurahaa?
kouvotsvoni sanoi:Ostan niillä sitten viinaa :alppu: