Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sam sanoi:
Jaksamisia.

Täällä on lasten ruokinnan jälkeen vuorossa saunan pesu.

Täällä vedetään kohta tortilloja, kietaistaan eukko kainaloon ja katotaan jotain yhdessä töllöstä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä taas olen usein lasten kanssa itsekseni kotona. Kiitos puolison vuorotöiden. Yllättäen taas viikonlopuksi mulle kolmen illan lastenvahtivuorot.

Ja nyt vihdoin sitä saunaa pesemään. Tunti mennee :thumbfh: Täytyy ottaa Karhu tai kaksi voimia antamaan.

GeGe

Talvihorrostaja
:alppu: :alppu:

20.postaukseni tähän toikkiin. Ja aina kännissä kuin käki. No ei ehkä aina, mut kuitenkin alkoholia ja promillejaa veressä :alppu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Minä taas olen usein lasten kanssa itsekseni kotona. Kiitos puolison vuorotöiden. Yllättäen taas viikonlopuksi mulle kolmen illan lastenvahtivuorot.

Ja nyt vihdoin sitä saunaa pesemään. Tunti mennee :thumbfh: Täytyy ottaa Karhu tai kaksi voimia antamaan.
Mulla on kanssa vapaa viikonloppu vko 8. Sitten meneekin useampi viikko joka Hangossa tai töissä lauantai.

Onhan noi Hangon viikonloput vapaita mutta aika pirun raskaita ajamisen takia. :confused:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on sauna pesty ja lapset sängyssä. Karhua kittaan paremman puutteessa. Vaimokin tulee kotiin vasta tunnin päästä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Il Tempo Gigante sanoi:
HAA !

Samat rituaalit meillä usein lauantaisin. Paitsi että tuo keskimmäinen osio... no olkoon kertomati.

Hyvää lauantaita.

Ja sunnuntaita myös! :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Olen kännissä ja lähinnä vituttaa. En ihan heti lähde kavereitten kanssa juomaan :thumbdown
Tulihan tuota eksyttyä sitten jatkoille ja nyysittyä viunoja taskun täydeltä :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Ostan niillä sitten viinaa :alppu:

Toihan alkaa kuulostaa melkein samalta kuin se juttu miehestä, joka pölli Alkosta korin Kossua, möi pullot ja ryyppäsi myyntitulot!