Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
En ole tuota huomannu, mutta löysin mahdollisesti saman jutskan omatoimisesti joskus lokakuun kieppeillä -05.

Olihan kyseessä suomenkielinen sivusto ?
Ruotsalainen.

Taidanpa etsiä sen sinulle :)
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Il Tempo Gigante sanoi:
No persetti.

Toden totta löysin sivuston, jossa arvosteltiin olusia selvällä suomella.

Taidanpa etsiä sen sinulle.
No ehtikaa ihmeessa ja ilmoittakaa taalla sit :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Voihan :jaska:

Ei pääse firman verkossa olevaan koneeseen kiinni, missä tuo linkki on tallennettuna :thumbdown Yritin tänään jo aikaisemmin etsiä omaa postaustani täältä forumilta, mutten löytänyt. En myöskään osannut sopivasti googlettaakaan :(
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
No persetti.

Toden totta löysin sivuston, jossa arvosteltiin olusia selvällä suomella.

Taidanpa etsiä sen sinulle.
Noniin, taas puhuin suurempia mihin pystyn.

En löytänytkään hätä-kuuklella olut-sivustoa, jota uhosin hahmo "Sam"ille etsiväni.

Mutta tässä kuitenkin vastaavan tapainen linkki Samille ja muillekin oluen ystäville.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Hehei, kohta puolikas jellona alla ja tampereen yöelämää kohti sitä tarvii suunnata... :ahem:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Il Tempo Gigante sanoi:
Pität sitte ittestäs huolta siellä kyllä.
Perkeles, mieshän vainoo mua toikista toiseen. :doubtful: :D Ei vaan, kavereitten kanssa kun tulee lähettyä niin tulee katottua muitten perään. Notta ei hätää, enköhän mä huomenna formuloitten merkeissä vaikuta TAAS täällä foorumilla! :ahem: :thumbup:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Vilperi sanoi:
Perkeles, mieshän vainoo mua toikista toiseen. :doubtful: :D Ei vaan, kavereitten kanssa kun tulee lähettyä niin tulee katottua muitten perään. Notta ei hätää, enköhän mä huomenna formuloitten merkeissä vaikuta TAAS täällä foorumilla! :ahem: :thumbup:
Toivotaan toivotaan :ahem: :ahem:
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Il Tempo Gigante sanoi:
Ma otin lasillisen nuorehkoa vahvaa kotimaista kuivaa valkoviiniä Koskenkorva.
Aika nuorehko oli tuo punaviinikin. Taidan nuuhkaista vielä sitä vähän :alppu:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä juon nyt ihan protestin vuoksi.

Hesari:
Espanjan nuoret juopottelivat protestiksi

Julkaistu: 0:18

Madrid. Espanjalaiset nuoret osoittivat perjantaina mieltään poliisin toimintaa vastaan juomalla itsensä umpihumalaan. Poliisi on viime kuukausina yrittänyt estää nuorisoa juopottelemasta iltaisin kaduilla ja puistoissa. Tekstiviestein levitetty protestikutsu tavoitti kymmeniätuhansia nuoria useissa espanjalaiskaupungeissa, ja kaaos oli valmis.

"Emme ole ikinä nähneet mitään tällaista", Granadan kaupungin poliisin tiedottaja sanoi. "Tämä on varmasti maan suurin kokoontuminen, paikalla on ainakin 20 000 ihmistä."

"Botellon"-nimellä tunnettu ilmiö kerää perjantai- ja lauantai-iltaisin kaduille erityisesti alaikäisiä nuoria, jotka eivät pääse ravintoloihin juomaan. Suomalaistenkin hyvin tuntemat oheisilmiöt – meteli, oksennuslammikot ja lisääntyneet tapaturmat – ovat synnyttäneet kansanliikkeitä, jotka vaativat rangaistuksia julkijuopottelijoille.

Madridissa ja Barcelonassa poliisi on ilmoittanut haluavansa lopettaa ilmiön tykkänään. Granadassa on valittu suvaitsevampi linja: nuorille on luvattu rauhoittaa tienpätkä kaupungin laidalla, missä remuaminen ei häiritse muita kaupunkilaisia.

STT–REUTERS
 
Ylös