kouvotsvoni
Banjottu
3dl viinaa+määrää kalöajaaa!
En ole tuota huomannu, mutta löysin mahdollisesti saman jutskan omatoimisesti joskus lokakuun kieppeillä -05.Sam sanoi:Satuitko muinoin huomaamaan AJ:lle laittamani linkin, missä oli arvostelut yli 700 oluesta?
Ruotsalainen.Il Tempo Gigante sanoi:En ole tuota huomannu, mutta löysin mahdollisesti saman jutskan omatoimisesti joskus lokakuun kieppeillä -05.
Olihan kyseessä suomenkielinen sivusto ?
Sam sanoi:Ruotsalainen.
Taidanpa etsiä sen sinulle
No ehtikaa ihmeessa ja ilmoittakaa taalla sit :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:No persetti.
Toden totta löysin sivuston, jossa arvosteltiin olusia selvällä suomella.
Taidanpa etsiä sen sinulle.
Noniin, taas puhuin suurempia mihin pystyn.Il Tempo Gigante sanoi:No persetti.
Toden totta löysin sivuston, jossa arvosteltiin olusia selvällä suomella.
Taidanpa etsiä sen sinulle.
Pität sitte ittestäs huolta siellä kyllä.Vilperi sanoi:ja tampereen yöelämää kohti sitä tarvii suunnata... :ahem:
Perkeles, mieshän vainoo mua toikista toiseen. :doubtful: Ei vaan, kavereitten kanssa kun tulee lähettyä niin tulee katottua muitten perään. Notta ei hätää, enköhän mä huomenna formuloitten merkeissä vaikuta TAAS täällä foorumilla! :ahem: :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Pität sitte ittestäs huolta siellä kyllä.
Toivotaan toivotaan :ahem: :ahem:Vilperi sanoi:Perkeles, mieshän vainoo mua toikista toiseen. :doubtful: Ei vaan, kavereitten kanssa kun tulee lähettyä niin tulee katottua muitten perään. Notta ei hätää, enköhän mä huomenna formuloitten merkeissä vaikuta TAAS täällä foorumilla! :ahem: :thumbup:
thumbup !Vilperi sanoi:Perkeles, mieshän vainoo mua toikista toiseen. :doubtful: Ei vaan, kavereitten kanssa kun tulee lähettyä niin tulee katottua muitten perään. Notta ei hätää, enköhän mä huomenna formuloitten merkeissä vaikuta TAAS täällä foorumilla! :ahem: :thumbup:
Otin lasillisen argentiinalaista punaviiniä :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:thumbup !
Ma otin lasillisen nuorehkoa vahvaa kotimaista kuivaa valkoviiniä Koskenkorva.haju sanoi:Otin lasillisen argentiinalaista punaviiniä :ahem:
Aika nuorehko oli tuo punaviinikin. Taidan nuuhkaista vielä sitä vähän :alppu:Il Tempo Gigante sanoi:Ma otin lasillisen nuorehkoa vahvaa kotimaista kuivaa valkoviiniä Koskenkorva.
Espanjan nuoret juopottelivat protestiksi
Julkaistu: 0:18
Madrid. Espanjalaiset nuoret osoittivat perjantaina mieltään poliisin toimintaa vastaan juomalla itsensä umpihumalaan. Poliisi on viime kuukausina yrittänyt estää nuorisoa juopottelemasta iltaisin kaduilla ja puistoissa. Tekstiviestein levitetty protestikutsu tavoitti kymmeniätuhansia nuoria useissa espanjalaiskaupungeissa, ja kaaos oli valmis.
"Emme ole ikinä nähneet mitään tällaista", Granadan kaupungin poliisin tiedottaja sanoi. "Tämä on varmasti maan suurin kokoontuminen, paikalla on ainakin 20 000 ihmistä."
"Botellon"-nimellä tunnettu ilmiö kerää perjantai- ja lauantai-iltaisin kaduille erityisesti alaikäisiä nuoria, jotka eivät pääse ravintoloihin juomaan. Suomalaistenkin hyvin tuntemat oheisilmiöt – meteli, oksennuslammikot ja lisääntyneet tapaturmat – ovat synnyttäneet kansanliikkeitä, jotka vaativat rangaistuksia julkijuopottelijoille.
Madridissa ja Barcelonassa poliisi on ilmoittanut haluavansa lopettaa ilmiön tykkänään. Granadassa on valittu suvaitsevampi linja: nuorille on luvattu rauhoittaa tienpätkä kaupungin laidalla, missä remuaminen ei häiritse muita kaupunkilaisia.
STT–REUTERS