Yllätyin miten moni vetää manuaalilla. Meinaan hammaslääkäri mulle sanoi, että kannattaa vaihtaa sähköiseen, koska on MONIN verroin tehokkaampi kuin manuaali. Kertoili itseki, että joskus jos matkalla on joutunu tavallisella harjalla harjaamaan niin suu jää paljon likaisemman tuntuiseksi kuin sähköharjan jäljiltä.Sähkö. Tehokkaampaa harjausta.
Näin on. Ne halvimmat vatkaimet voi työntää perseeseen. Oikeesti.Yllätyin miten moni vetää manuaalilla. Meinaan hammaslääkäri mulle sanoi, että kannattaa vaihtaa sähköiseen, koska on MONIN verroin tehokkaampi kuin manuaali. Kertoili itseki, että joskus jos matkalla on joutunu tavallisella harjalla harjaamaan niin suu jää paljon likaisemman tuntuiseksi kuin sähköharjan jäljiltä.
Itse totesin kokeilun jälkeen myös saman, enkä ihan pikkukummassa vaihtaisi tavalliseen takaisin.
Se tietty että ei kannata sitä halvinta sähkäriä ostaa, ne on huonoja, mut keksihintaisellakin saa jo riittävästi kierroksia ja "tykytys"-ominaisuuksia, joita tavallisella harjalla voi vain uneksia.
Oikeesti kannattava päätös hankkia sähköinen - jo hampaidenkin kannalta. KESKUSTELE SIIS HAMMASLÄÄKÄRISI KANSSA VÄLITTÖMÄSTI!
Mua kiinnostais tietää, miten määrittelet hyvin hoitumisen, jos et ole koskaan sähköhammasharjaa kokeillutkaan.Ei ole tullut ikinä edes kokeiltua sähköhammasharjaa. Manuaalilla hoituu ihan hyvin, ja sähköä saa kulumaan tässä taloudessa muutenkin ihan riittävästi.
Puhuukohan se edes hammaspyykistä?!Mua kiinnostais tietää, miten määrittelet hyvin hoitumisen, jos et ole koskaan sähköhammasharjaa kokeillutkaan.
Sanoisin tuohon, että tekniikka on mennyt eteenpäin ja monessa mallissa on nykyään paineentunnistusanturi joka sammuttaa harjauksen jos painetaan liian kovaa.Niin, ei ole koskaan ollut tarvetta rankemmille otteille. Reikiä ei ole ollut. Sellaistakin legendaa muistelen kuulleeni, että sähköharja tekisi kiilteelle pahaa. Lisäksi ikenet on mulla herkät, ja epäilyttäisi päästää sähköturistinta niiden lähelle.